Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1283 ggr
[ultramalin]
2014-08-21 18:03

Kritik (H)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotad med mobilkamera så inte den bästa bilden, men kommentera gärna ändå.

Annons:
Mysan_
2014-08-21 18:04
#1

Woooow! 😎 👍

Papaya
2014-08-24 11:44
#2

Fräck bild, och snyggt ritat! :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Papaya
2014-08-24 11:44
#3

*dubbelpost*

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

[JeanetteK]
2014-08-26 11:37
#4

Framför allt händerna är otroligt bra!

[MikeW]
2014-08-26 18:08
#5

Skulle vara bättre om händerna hade skuggor, ser lite platt ut :P

Jätte fin bild! ^^

Gerbilles
2014-08-26 19:44
#6

Vet inte om det är ett medvetet val eller om du bara inte orkade skugga händerna, men måste bara säga att jag tycker det blir en häftig Kontrast när händerna ser ut som dom gör. Tror det dessutom hade känts lite rörigt om även händerna var skuggade och allt därmed bara hade smält samman, men antar att det är en smaksak. 

Stör mig däremot lite på att händerna verkar vara lite vinklade medans vargen är helt rak, om du fattar vad jag menar! 🤪

Annons:
[ultramalin]
2014-08-27 16:13
#7

Tack hörrni!

Händerna har jag låtit bli att skugga medvetet, för att ge vargen fokus och att det inte ska bli rörigt som Gerbilles nämnde. 

Har velat lite med hur vargen ska vinklas, grejen är att det är ritat från ett fotografi av en riktig skugga, och där är ju skuggan platt (så ritade jag vargen där skuggan var). Så det är ett evigt velande om jag ska göra det som känns "estetiskt rätt" ut perspektivfråga, eller det som är rätt för känslan jag vill få.

Kadoor
2014-08-27 22:21
#8

Jag tycker inte det gör något att händerna är vinklade annorlunda. Händerna är ju inte emot väggen utan en bit ifrån(utgår jag ifrån när du skrev att det var en skugga på en bild du utgick ifrån osv) & då är det ju inte konstigt om de vinklades lite. Tycker att du har fått fram det bra, man får verkligen känslan att det inte är helt platt utan att det faktiskt är en skugga och att händerna är en bit från "väggen"(om du nu förstår hur jag menar. Är väldigt trött haha) :) Snyggt jobbat!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: