Annons:
Etikettannonser
Läst 985 ggr
skogsmurmeldjur
2014-09-20 19:56

(S) Smycken med djur!

Jag och min flickvän tillverkar smycken med råttor djur som vi säljer via etsy. Vi kommer även ta emot beställningar på porträtt om man vill ha sitt eget djur som en pin, ett par örhängen eller halsband!

Priset varierar lite beroende på vilken typ av halsband du vill ha (storlek, hur mycket detaljer etc). En simpel nyckelring kommer att kosta 70 kr, ett specialgjort halsband med mer detaljer  ca 200 - 250 kr

För mer exempel eller för att köpa någon av våra färdiga grejer besök oss gärna på tumblr eller etsy!


Jättesnygga smycken! Tyvärr är tråden från 2014 och jag ser ingen aktivitet på någon av länkarna, de har inte sålt sen 2015 verkar det som. Trådstartaren är jättevälkommen att starta ny tråd om de fortfarande säljer! Men eftersom tråden är så gammal och vi inte vet om de fortfarande säljer så låses tråden
//admin

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

You searched for: Bopcorn! Discover the unique items that Bopcorn creates. At Etsy, we pride ourselves on our global community of sellers. Each Etsy seller helps contribute to a global marketplace of creative goods. By supporting Bopcorn, you’re supporting a small business, and, in turn, Etsy!
  • Redigerat 2022-05-26 11:59 av [Tismon]
Annons:
[Lollo1402]
2014-09-22 18:27
#1

Coooola!

[EllenAlicia]
2014-09-26 19:26
#2

wooow :o älskar vargarna

skogsmurmeldjur
2014-09-27 15:09
#3

#1 och #2

Tack så mycket! :D

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: