Annons:
Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 4248 ggr
Flöffo
11/1/14, 5:11 PM

(LEK) Gissa kändisen/karaktären

Tänkte det skulle vara kul med en lek. Leken går ut på att man ska lägga upp en bild på en kändis eller en karaktär, t.ex Harry Potter och sen ska ni andra gissa vem det är, den som gissar rätt först får lägga upp en ny bild. Om det inte är någon som lägger upp en ny bild efter en vecka får vem som helst lägga upp en bild. Är det ingen som gissar rätt får man ge en ledtråd, tre ledtrådar max. Om ingen gissar rätt efter tre ledtrådarna får någon annan lägga upp en ny bild. 

Bilden får föreställa en artist, skådespelare eller karaktär från en film/serie. Det är okej med kända karaktärer från tecknade filmer, t.ex Nalle Puh.

Så vem vill starta? Det är bara att lägga upp en bild. 🙂

//Flöffo

Annons:
AnnaCDSG
11/4/14, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har ingen seriös bild men kan lägga upp denna som jag ritade under stress i  ett spel på nätet. Ganska fult, haha, men man kan nog gissa vem det är iaf.

asstral
11/5/14, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mikael Jackson - lätt att se! Svårare för mig att förstå hur man kan fånga någon så snabbt under stress /: Min är seriöst plitad under mååånga timmar☺️, även om det är slarvigt på några ställen och inte klar, men hoppas någon kan se vem det är och då inte bara pga bakgrunden, som ger en liten ledtråd // Åsa

asstral
11/14/14, 2:05 PM
#3

Ha, ha ingen som kunde se vem det var 😄 Då avslöjar jag att det skulle föreställa Monica Zetterlund. Får jobba lite mer på henne Så då är någon fri att försöka utan att gissa på mig.

Odd
11/14/14, 2:23 PM
#4

#3 Jag hade faktiskt ingen aning om att det var så Monica Zetterlund såg ut, trodde först att det var Malin Åkerman 🤐 Men det är för att jag nästan inte känner till vem det är, har bara hört namnet nämnas men aldrig varit tillräckligt intresserad för att läsa på om människan haha

Googlade på namnet och tycker definitivt att du har fångat likheten riktigt bra! 👍

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Gerbilles
11/15/14, 9:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#2 #3 Måste säga att det är otroligt likt henne! Snygg detalj med z i bakgrunden 👍

Slänger in en bild så leken kan fortsätta, är iofs två karaktärer, men det räcker såklart om man gissar rätt på en av dom.

Odd
11/16/14, 3:22 AM
#6

#5 Rocket Raccoon och Groot 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Odd
11/16/14, 3:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Har inte tecknat något ordentligt på flera månader, så jag har bara det här halvfärdiga porträttet som inte lagts upp här på iFokus än, väldigt dålig kvalité på skanningen också tyvärr

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Katniss
2/22/15, 12:48 PM
#8

Sarah Michelle Gellar?

R.I.P. Anton 💔

Odd
2/23/15, 1:07 AM
#9

Oj, hade glömt bort den här tråden.

#8 Stämmer!

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Katniss
2/23/15, 7:35 AM
#10

#9 okej Dags att rita :)

R.I.P. Anton 💔

MissClue
2/24/15, 10:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Inte riktigt färdig men kan någon se vem som gömmer sig?

I love not man the less, but Nature more…

MissClue
2/24/15, 10:21 PM
#12

OJ va stor den blev, hjälp!större än orginalet=P

I love not man the less, but Nature more…

Crazy_petartist
2/24/15, 10:49 PM
#13

#11 Ser lite ut som Ellie Goulding, eller är det bara jag? :)

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

Annons:
Miss__Linda5
2/24/15, 11:09 PM
#14

Jag ser lite Christina Aguilera. 🙂Har jag rätt?

MissClue
2/24/15, 11:55 PM
#15

#14 stämmer😉

I love not man the less, but Nature more…

Upp till toppen
Annons: