Min tråd

Anne.K - Min bildtråd

2014-12-18 14:58 #0 av: Anne.K

Har egentligen en gammal tråd , men eftersom rubriken i den tråden fortfarande heter som mitt gamla användarnamn så tänkte jag skapa en ny tråd som har mitt nuvarande användarnamn i sig istället så det inte känns förvirrande.

Men iaf, detta kommer bli min bildtråd.

De som vill får även jätte gärna lämna kritik på bilderna som laddas upp här. Och då vill jag ha hård kritik i så fall, då jag vill kunna bli bättre.

Idag håller jag på med den här bilden. Den är inte färdig ännu då den ska färgläggas och även få en bakgrund.

(Tips på hårfärg samt bakgrundsmotiv mottages tacksamt)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anmäl
2014-12-18 15:03 #1 av: The Animallovers!!!

Wow! Guuud va fint. Jag skulle typ aldrig kunna rita så fint;)

Anmäl
2014-12-25 21:47 #2 av: Falafffel

Otroligt fin! Vad har du använt för pennor?

Anmäl
2014-12-26 10:09 #3 av: Anne.K

#2 Tack! :)   Jag har använt mig av en svart Promarker till de yttre konturerna och STAEDTLER pigment liners 0.4 och 0.1  på resten av bilden.

Anmäl
2014-12-28 15:49 #4 av: Katniss

Jättefin!
Brun hårfärg kanske?
Bakgrunden hade kunnat vara ett café, tågstation eller liknande :)

R.I.P. Anton 💔
Anmäl
2015-12-09 15:39 #5 av: Anne.K

Nä det är väl dags kanske att uppdatera den här tråden, haha. Har väl ritat en del sen första bilden, men väljer att bara lägga upp den senaste bilden jag gjort.

Den här bilden är inspirerad av svamparna från Super Mario spelen. Den röda svampen som gör Mario stor och den gröna svampen som ger ett extraliv. Fast jag gjorde dessa i en egen tappning med lite mer kuslig stämning :P . 

Anmäl
2015-12-10 00:20 #6 av: peterde

Jättefint. Tycker om att du lyckats få till den kusliga känslan. Roligt att stöta på en skarabo här me :) är själv från vara.

Anmäl
2015-12-10 10:48 #7 av: Anne.K

#6 Tack så mycket. Och vad roligt med någon från trakterna eller vad man ska säga, hehe.
Du är själv sjukt duktig, har följt din bildtråd, men är väldig dålig på att lämna kommentarer tyvärr på andras skapelser, speciellt när kritik önskas då jag är dålig på att hitta kritik på bilder som är snygga och bra gjorda. :)

Anmäl
2015-12-21 01:32 #8 av: oddahviing

Tycker du är sjukt duktig. Du har hittat en väldigt ren och dramtisk stil som fångar ens ögon. Skulle dock göra mer kontraster i färg målningen!

Anmäl
2016-08-02 15:53 #9 av: Anne.K

Länge sedan jag la in något i den här tråden så tänkte att jag kan väl slänga in en skiss jag gjorde idag på photoshop. Som sagt en skiss, därav det grova i bilden, den är inte finslipad direkt :P . Ge gärna kritik. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.