Annons:
Etikettmin-tråd
Läst 1390 ggr
Anne.K
12/18/14, 2:58 PM

Anne.K - Min bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har egentligen en gammal tråd , men eftersom rubriken i den tråden fortfarande heter som mitt gamla användarnamn så tänkte jag skapa en ny tråd som har mitt nuvarande användarnamn i sig istället så det inte känns förvirrande.

Men iaf, detta kommer bli min bildtråd.

De som vill får även jätte gärna lämna kritik på bilderna som laddas upp här. Och då vill jag ha hård kritik i så fall, då jag vill kunna bli bättre.

Idag håller jag på med den här bilden. Den är inte färdig ännu då den ska färgläggas och även få en bakgrund.

(Tips på hårfärg samt bakgrundsmotiv mottages tacksamt)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Annons:
The Animallovers!!!
12/18/14, 3:03 PM
#1

Wow! Guuud va fint. Jag skulle typ aldrig kunna rita så fint;)

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

Falafffel
12/25/14, 9:47 PM
#2

Otroligt fin! Vad har du använt för pennor?

Anne.K
12/26/14, 10:09 AM
#3

#2 Tack! :)   Jag har använt mig av en svart Promarker till de yttre konturerna och STAEDTLER pigment liners 0.4 och 0.1  på resten av bilden.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Katniss
12/28/14, 3:49 PM
#4

Jättefin! Brun hårfärg kanske? Bakgrunden hade kunnat vara ett café, tågstation eller liknande :)

R.I.P. Anton 💔

Anne.K
12/9/15, 3:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nä det är väl dags kanske att uppdatera den här tråden, haha. Har väl ritat en del sen första bilden, men väljer att bara lägga upp den senaste bilden jag gjort.

Den här bilden är inspirerad av svamparna från Super Mario spelen. Den röda svampen som gör Mario stor och den gröna svampen som ger ett extraliv. Fast jag gjorde dessa i en egen tappning med lite mer kuslig stämning :P .

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

peterde
12/10/15, 12:20 AM
#6

Jättefint. Tycker om att du lyckats få till den kusliga känslan. Roligt att stöta på en skarabo här me :) är själv från vara.

Besök gärna min hemsida www.peterenstrom.se

Annons:
Anne.K
12/10/15, 10:48 AM
#7

#6 Tack så mycket. Och vad roligt med någon från trakterna eller vad man ska säga, hehe.
Du är själv sjukt duktig, har följt din bildtråd, men är väldig dålig på att lämna kommentarer tyvärr på andras skapelser, speciellt när kritik önskas då jag är dålig på att hitta kritik på bilder som är snygga och bra gjorda. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

oddahviing
12/21/15, 1:32 AM
#8

Tycker du är sjukt duktig. Du har hittat en väldigt ren och dramtisk stil som fångar ens ögon. Skulle dock göra mer Kontraster i färg målningen!

'-Headlights on the highway-'

Anne.K
8/2/16, 3:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Länge sedan jag la in något i den här tråden så tänkte att jag kan väl slänga in en skiss jag gjorde idag på photoshop. Som sagt en skiss, därav det grova i bilden, den är inte finslipad direkt :P . Ge gärna kritik. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Anne.K
8/2/16, 3:56 PM
#10

#8 Tack! Angående kontrasterna så framhävs dom tyvärr dåligt på fotografiet av den färgbilden med svamparna. Men hade säkert inte skadat med en gnutta mer Kontraster i verkligheten heller, även om de syns mer i verkligheten än här på fotot. :)

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Upp till toppen
Annons: