Annons:
Etikettteckna-sci-fi
Läst 2202 ggr
00eme05
3/1/15, 8:54 AM

Batman

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag älskar Batman och Spiderman. Har nu viljat lära mig rita Batman. Men det går inte riktigt. Att rita superhjältar och allmänt starka armar osv är rätt nytt för mig. Gjorde igår en snabb skiss av Barman man kan utgå ifrån. Någon som har förbättringar man kan göra på den? Vad ska jag ta bort? Ser den OK ut för att vara första försöket? Sajtvärd/Medarbetare får gärna byta kategori ifall jag satte på fel. Gissade på att detta var någons slags Sci-Fi men jag är rätt dålig på att veta skillnader.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
00eme05
3/1/15, 8:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En lite bättre bild, vet dock inte hur ma vänder dem rätt :-/

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

00eme05
3/1/15, 9:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ritade om armen, någon som vet hur man vänder bilderna rätt?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[MikeW]
3/1/15, 2:02 PM
#3

Vände bilden åt dig :)
Jag gillar bilden, vad du behöver träna lite på dock är Anatomi, jag skickar med några länkar som du kan kolla på. Det kommer ta tid men ge inte upp och försök lära dig anatomin sen kan du studera batman lite mer och se hur hans kostym funkar osv.

Länk 1     Länk 2     Länk3

Men jag tyckte din bild var fin! Med mer övning så kommer du bara bli bättre och bättre! :)

00eme05
3/1/15, 4:55 PM
#4

#3 tack! ska kolla länkarna :) #4 tack så mycket :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: