Annons:
Etikettkritik-lätt
Läst 1675 ggr
Elsaharr
2015-09-13 22:40

(L) Häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Vill gärna ha lite kritik på denna hästen. Måste jobba mer på att få huvudet fint och att lyckas med benen så att de inte bara blir pinnar. Men vad tycker ni? *nervös*

Zingo ;D

Annons:
Yehet121
2015-09-13 23:13
#1

Själv så tycker jag att huvudet ser fint ut, skulle bara behöva lite mer detaljer ;)

Övre delarna av hästens ben ser bra ut tycker jag, kanske att vänstra frambenet skulle behövas fixas pyttelite :) Nedre delarna behövs det fixas på, men med träning så går det snart ;) I helhet så tycker jag att du har ritat en jättefin häst, och speciellt öronen och mulen är jättefina :D

Flöffo
2015-09-14 18:12
#2

Jag tycker den är jätte fin. Det enda jag kan säga är att den verkar sakna näsborrar, men det är ju lätt att fixa :)

//Flöffo

Elsaharr
2015-09-15 11:29
#3

#2 Ja såg det nu haha xD Glömde nog fixa dit dom igen när jag suddade och skulle fixa mulen xD

Zingo ;D

[MikeW]
2015-09-17 07:15
#4

Den är väldigt fin! Skulle själv vilja se skuggning bara =3

IceTee
2015-09-20 22:45
#5

Fin! Du har fått till grunden väldigt bra. Någon som du kan bättra på är svansen! På en häst brukar håren ligga väldigt tätt, vara raka och vara nästan lika långa

Det skiljer ju dock på olika hästar utifrån vad ägaren valt att göra. Utgår mest från fästmannens mammas och systers hästar

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: