Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1363 ggr
Lizelda
10/11/15, 2:11 AM

Kritik, Sanji

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aldrig ritat en 'hel' kropp förut men var hyfsat nöjd med hur det blev. Behöver dock konstruktiv kritik då jag vill bli mycket bättre :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
[MikeW]
10/11/15, 3:02 PM
#1

Wow den var så bra gjord! Jag är avis :P har ingen kritik att ge tror jag, good job! :D

Lizelda
10/11/15, 11:00 PM
#2

#1 Oj, tack! ^^ När jag såg att jag fått svar vågade jag nästan inte kolla då jag var rädd att någon skulle slaktat den 😊

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Tilde]
10/12/15, 1:05 PM
#3

Det enda jag skulle kritisera är väl att armarna ser lite olika tjocka ut och han har en väldigt smal torso jämfört med höfterna (enligt mig). Men samtidigt är de ju väldigt smala i One Piece så jag vet inte riktigt. 🤪 Tycker du har fått till Sanji riktigt bra!

Lizelda
10/12/15, 3:26 PM
#4

#3 Är lite missnöjd med vänsterarmen då jag tycker den är lite för tjock men jag kan nog  vara minst lika missnöjd med att högerarmen är smalare xD Och de har lite skum Anatomi så tror att han se ut så.. Men tack! ^^

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Jonniis
10/13/15, 7:54 PM
#5

Proportionerna ser väldigt bra ut tycker jag! Kanske huvudet sitter lite fel i jämförelse med halsen och underarmarna kanske är lite små. Några småsaker bara, annars tycker jag att den är riktigt bra!


Lizelda
10/13/15, 9:38 PM
#6

Det med huvudet, är det att det är lite för långt åt höger? Det är typ det jag kan tänka mig nämligen :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Jonniis
10/13/15, 10:16 PM
#7

Jo det förstår jag, men jag menar att huvudet kanske är lite kort och lite smalt i jämförelse med halsen, oftast så är käken lite mer bredare än halsen. Men det är bara småsaker. I övrigt riktigt bra :)


Upp till toppen
Annons: