Annons:
Etikettkritik-lätt
Läst 2069 ggr
[ElinTjej]
10/16/15, 9:57 PM

(L) Kritiiik :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Heej! Skulle bli sjukt glad om någon kunde lämna lätt kritik på denna teckningen! Den blev inte så detaljerad, aja :P. Tack på förhand ^^

Annons:
[MikeW]
10/16/15, 11:57 PM
#1

Wow vad cool den är! Det ända jag kan tycka skulle se lite bättre ut är om hakan är lite mer centrerad till förhållandet av ansiktet. Just nu är den lite för mycket på höger sida, så om man centrerar det så skulle det se lite bättre ut.

Men wow, den är amazing! :)

Vattenkrukan
10/17/15, 9:47 AM
#2

#0 Vad är det du tänkt uppnå? Något mål? Realism eller någon typ av stil (exempelvis manga)? Vill du kritik på hur du kan förbättra dig? Det är ju svårt att ge kritik på te.x anatomin om det inte är något du velat åstadkomma.

Men om vi säger såhär då, tycker att du har ritat en väldigt fin bild! Gillar hur du har gjort suggor genom att bara dra streck, även att du endast använt dig av bläck tycker jag är väldigt häftigt. Fin!

[ElinTjej]
10/17/15, 2:29 PM
#3

#2 Jag försöker hitta en egen stil när jag ritar, och vill veta om det är något man skulle kunna förbättra eller så hehe ^^; #1 Nu när du säger det så ja, nästa gång kan jag tänka på att centrera hakan mer :) Tack för komplimangerna #1 och #2 :3

[Outlawly]
10/19/15, 12:39 PM
#4

Väldigt cool :)
Kan kritiken va att du borde inte rita på streckat papper ;)

Guldpaddan
11/5/15, 12:58 PM
#5

Håller med om att det linjerade pappret stör. Sedan kanske ögonen upplevs att sitta utanpå ansiktet, kanske gjort dem lite mindre?

Crazy_petartist
11/15/15, 7:29 PM
#6

Supersnygg!

Kanske om man kunde arbeta lite mer på linjerna, att kanske göra vissa tjockare osv för att få en bra effekt :)

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

Annons:
[ElinTjej]
12/13/15, 5:22 AM
#7

Ah, jag försöker jobba med det hela tiden. Jag ritade denna i min skrivbok för att jag inte orkade hämta papper (mrs. Lat) ^^;

[EllenAlicia]
12/13/15, 4:38 PM
#8

mindre ögon och större mellan rum imellan kankse? man brukar tänka att ett öga ska vara i mellan. men annars super fin (:

Upp till toppen
Annons: