Annons:
Etikettmaterial-och-teknik
Läst 1494 ggr
darkness
1/26/16, 6:36 AM

Hjälp med ben och knän till manga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hoppas jag valt rätt grupp ^^ Jag skulle vilja ha lite tips på hur jag ska rita benen/knäna på denna tjej. Jag satt igår kväll och skissa lite snabbt innan jobbet bara för att få tiden att gå. Satt kanske 15-20min och blev förvånad hur bra den blev (har inte ritat sååå länge) ah förutom armarna som blev lite korta.. Men, ingen är väl perfekt ;) Så jag skissade från en bild ifrån Google på en fox-tjej (yokai) Men jag kan inte få till benen eller hennes knän. Så är det någon som har tips så får ni gärna dela med er hur jag ska gå till väga. Jag försöker utgå ifrån mina ben och knän men det blir ändå konstigt? xD Sen har ni andra tips på hur jag kan förbättra bilden så får ni mer än gärna dela med er utav det :) Länkar bilden jag skissa ifrån i kommentarerna

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Annons:
[Outlawly]
1/26/16, 7:01 AM
#2

Jättefint ansikte och kropp!

Ang. benen tycker jag att de är för långa. Hennes överkropp är lika lång som hennes lår. Kanske därför det är svårt att få till?

darkness
1/26/16, 7:06 AM
#3

#2 hmm ja,nu när du säger det :) ska testa att kapa av benen lite ^^ men jag måste få till knäna bara \(>.<)/

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

darkness
1/26/16, 7:06 AM
#4

Och tack så mycket ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

17453daystoheaven
1/26/16, 8:02 PM
#5

Du skulle kunna markera ut knäskålarna, även göra låren tjockare (eller vaderna smalare), samt göra knävecken tydligare.

 
/ ^\ Q /^ \

darkness
1/27/16, 5:02 AM
#6

#5 tack, ska se över bilden igen sen när jag kommer hem nu på morgonkvisten :) har försökt markerat ut knäskålarna lite, dock syns det inte på bild, får markera dem lite bättre sen ^^

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: