Annons:
Etikettdigitala-ritprogram
Läst 1366 ggr
Zolah
4/27/16, 12:19 PM

Öppen för beställningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! jag tecknar digitala bilder mot betalning, kanske vill överraska en kompis med en kul present eller vill ha en profilbild till dig själv?

Ursäkta att det står på engelska på bilden, jag tecknar för alla möjliga online så då skriver jag främst på engelska.

Huvudporträtt: 80 kr endast linjer / 120 kr med färg
Midja och upp : 160 kr endast linjer / 240 kr med färg
Fullkropp : 320 kr endast linjer / 600 kr med färg

extra karaktär i bild - 200 kronor

Jag tar betalning via paypal eller i hand, då arbetar jag på din bild tills den är klar.

Hur funkar det?
Först kontaktar du mig med en bra och kort beskrivning på vad du vill ha, med eventuella referensbilder. Om det är ett uppdrag jag anser att jag kan ta så skickar jag antingen paypal eller så kommer vi överens med annan betalning. Jag arbetar inte förens jag fått pengar

Sedan skissar jag fram en bild till dig och frågar om något ska ändras, här har du chansen att säga vad du vill ha ändrat. När jag sedan går över till linjer kan / kommer jag inte göra större förändringar som posering.

efter det så färglägger jag bilden ( om det är beställt ) och skickar dig resultatet.

Notera - om du vill ha en liten bild som inte passar in på min mall så kan vi diskutera fram ett annat pris, frågor är välkomna :)

tack för att ni läste!

Annons:
LinneaRanggren
4/27/16, 2:03 PM
#1

Hej! vad glad jag är att jag hittat dig!

Det jag önskar stämmer visserligen inte in i på din mall men om du skulle kunna tänka dig att skapa det ändå skulle jag bli väldigt tacksam.

Det jag önskar är en bild av en cupcake som jag sedan kan använda som logga.
Bilden ska vara enkel och passa in i en fb-profilbild ruta, men så pass hög upplösning sa jag kan använda den till annat också.

Om du undrar vad jag ska ha bilden till, så har jag tänkt starta en insamling som ska heta Baking for smiles där jag ska baka på beställning och pengarna går till Operation smile. 

Hör gärna av dig till mig oavsett om du är intresserad eller inte.
Lättast når du mig på fb.
Ser fram emot att höra av från dig!

Zolah
4/27/16, 2:23 PM
#2

#1 Hejsan Linnea! kontaktar dig via PM :)

Upp till toppen
Annons: