Annons:
Etikettteckna-tecknat
Läst 2079 ggr
Italiano
7/26/16, 4:23 AM

Dela med dig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Tänkte starta en tråd där alla kan dela med sig av olika sorters teckningar, skisser, mm, som ni gjort! Som en slags hot or not, där man självklart svarar om de hot eller not, men ändå ger hjälpande kritik. Istället för att peka ut felen så; enbart tips. T.ex. "försök få in mer skuggning", "tänk på föremålets placering så hela bilden smälter ihop och ser ut som ett". Ja, ni förstår nog.

Jag startar väl med en skiss jag gjorde av min blivande tatuering. Ska göra om en liknande med större löv/blad runt skallen och andra detaljer på knivens skaft. (Ljuset var väldigt skarpt från höger sida så skissen ser ljusare ut där, men det är den inte. Och som en påminnelse, så är det en skiss. Alltså inte ordentligt gjord)

Hot or not?

Annons:
2Sirius
8/3/17, 8:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har dock inte möjlighet att visa bilden som jag ritade av… Men jag vill minnas att Mulle blundade och hade något annan frisyr… Dessutom verkar han nu försökt att klä ut sig, till Kalle Anka. Men för att inte kunna rita, så är jag helnöjd, nästan chockad…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[HundochKatt]
8/3/17, 10:45 PM
#2

#1 Tyckte din figur blev riktigt söt. Och visst kan du rita! Det är ju en bra början i alla fall, sedan gäller det som alltid att träna och träna för att utvecklas.

2Sirius
8/4/17, 12:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Tack! 💗 Känns mest som en tillfällighet, nybörjartur eller så, i princip alla andra försök har inte vart i närheten. Men som du säger, träning, har väl inte haft det tålamodet till att träna så pass. ☺ ---- Men det ligger kanske i släkten, ett alster som syrran gjorde i unga år…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Drömmis
8/4/17, 11:05 AM
#4

Min senaste, gjord i akvarell :).

rossy
8/4/17, 5:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hittade en c:a 20 år gammal teckning jag gjort hoppas någon tycker den är kul.

2Sirius
8/4/17, 9:58 PM
#6

#5 Nice, är det Volvo? Verkar som han har tappat, Styre sin rättningen!

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[HundochKatt]
8/4/17, 11:58 PM
#7

#4 Naaaw vilken söt kanin!

#5 Den var riktigt kul och fint tecknat!

Till er båda och alla andra, ett tips att skapa egen bildtråd, där ni kan lägga in era egna alster. Det är alltid kul att följa utvecklingen.

Upp till toppen
Annons: