Annons:
Etikettallmänt
Läst 1042 ggr
[HundochKatt]
2016-10-11 03:42

Vad har jag gjort nu?

Eeeh… vet inte vad jag ska skylla på🤔 men kanske att jag har så ont i ett knä då jag vred till den vid en rörelse för tre dagar sedan OCH stukade foten för några timmar sedan. Lite läge att "tycka synd om sig själv" och lite tröst? Eller… är det bara så att jag är en riktig nörd då det gäller konstnärsmaterial och har ett stort HA begär? 🤪

Ja, något allvarligt fel tror jag ändå att det är för nu klickade jag hem PanPastel - porträtt setet. (Har funderat ett tag på det). Jag har väl nog med material så det räcker och det kostar….. aaaalldeles för mycket. 😊

Näää, jag skyller på värk i knäet och foten och kan inte röra mig och inte heller sova…så jag behöver verkligen tröst! 😎

Någon som testat PanPastel?

Annons:
Zolah
2016-10-11 08:09
#1

Ta och ligg ner med benet högt, det kan hjälpa ^^

jag brukar vara pro på att ha skadat ben så har testat det mesta xP

Panpastel? berätta lite mer :3

[HundochKatt]
2016-10-11 11:34
#2

Tack för tipset! Nu är i alla fall foten bättre, så det var nog inte så allvarlig stukning. Är bara lätt svullen. 

PanPastel är ett medie som jag sett en del hålla på med på bla YouTube. (Jag ska nog inte sitta där och titta för det är då mitt ha - begär slår till 🤪)

En del har kombinerat det med andra medier ex. färgpennor, vilket gjorde mig intresserad. Tyvärr ganska dyrt om man vill ha hela paletten av färger (kostar flera tusen kronor), så jag nöjer mig med porträttsetet och kan köpa till sedan om jag vill. 

Jag bifogar länk till sajten PanPastel samt en vide på You tube där någon använder det. 

Här är en till som använder PanPastel till att måla häst.

Upp till toppen
Annons: