Annons:
Etikettmaterial-och-teknik
Läst 1475 ggr
[HundochKatt]
10/24/16, 1:33 PM

Pennförvaring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har precis fått hem en tidig julklapp från min dotter. Och jag är så glad för jag har önskat mig sådana ett bra tag. Ska bli skönt att sortera upp färgpennor, sudd och annat och ha dem på en plats. Kontrollanten tror jag godkände dem också. 😉

Annons:
[HundochKatt]
10/24/16, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu har jag fyllt den med mina färgpennor, blyerts, sudd, stompfar m.m. Härligt med lite ordning och reda och så lätt att hitta det jag behöver. 

Men kanske behöver jag snart en "byrå" till… 😎

Lova1998
10/24/16, 5:32 PM
#2

Ooh, vad mycket grejer, men ser väldigt ordningsamt ut måste jag säga! Hos mig tar det en halvtimma extra innan jag kan börja rita eftersom jag inte hittar stompfen XD

[HundochKatt]
10/24/16, 5:43 PM
#3

Haha, ja, det tar tid att hitta det man ska ha så jag är jätteglad för den här för tidiga julklappen. Hade pennorna i olika burkar, etuier, muggar osv. Så nu blev det lite mer ordning även fast jag inte har allt i "byråarna", som ex. Inktense pennor och block, som får ligga kvar i sina etuier då jag använder vatten med det och kan bli lite kladdigt. Men just det där när jag använder färgpennor och blyerts så är det ju toppen att ha den här ordningen, för att hitta lättare det jag ska ha.

Upp till toppen
Annons: