Annons:
Etikettallmänt
Läst 573 ggr
[HundochKatt]
11/30/16, 11:49 PM

Veckans utmaningar?

Förvisso har jag flera ideér på gång men undrar ändå vad ni skulle vilja se som Veckans utmaning framöver? 

Förslag är alltid välkommet!👍

Annons:
SusannAlg
12/2/16, 7:47 PM
#1

Något jul-relaterat kanske.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[HundochKatt]
12/2/16, 10:04 PM
#2

Tack för förslaget! Det kommer, men har inte riktigt klart vad det blir.

Odd
12/3/16, 7:42 AM
#3

Landskap/natur motiv kanske, olika texturer, torrt, vått, klibbigt, trä, metall, tyg, päls, hår, osv. Eller lite mer olika stilar och tekniker: Abstrakt Realistiskt Cartoon Rutnät Perspektiv Kontrast Ljus Skugga

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Odd
12/3/16, 7:43 AM
#4

#2 Jul temat kanske kunde vara ett julkort =)

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[HundochKatt]
12/3/16, 12:59 PM
#5

Tack för alla tipsen Odd! Får se om jag kan göra något av det hela framöver. 

Det svåra är ju att alla har ju inte samma material att jobba med så utmaningarna blir ju lite begränsade då jag inte kan bestämma att tex. det ska vara akvarell, markers, olja osv.  Det jag vet är ju att alla har i alla fall blyerts att jobba med. 😉

Odd
12/3/16, 3:29 PM
#6

#5 Det går ju att jobba med olika tekniker oavsett material =) Jag jobbar nästan bara med grafit/blyerts och bläck nuförtiden, men varierar alltid tekniker och testar att teckna nya texturer eller stilar

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Annons:
Katniss
12/10/16, 10:57 PM
#7

Jag tycker faktiskt att det är bra att olika personer har olika material. Då blir det en härlig variation 🙂

R.I.P. Anton 💔

[HundochKatt]
12/10/16, 11:18 PM
#8

#7 Absolut! Men det jag menar med att jag inte vet vad alla har för material är att jag kan inte bestämma i vilket material (förutom blyerts som alla har) en utmaning ska göras i. Tex. akvarell. Alla som vill vara med på utmaningen har kanske inte det och då begränsar jag ju ytterligare deltagandet, som inte är så högt tyvärr.

Katniss
12/10/16, 11:43 PM
#9

#8 kanske kan man helt enkelt utesluta det? Eller alltid ha två alternativ, och blyerts som ett av dessa. Finns ju massa utmaningar man kan göra UTAN att behöva nämna material

R.I.P. Anton 💔

Upp till toppen
Annons: