Annons:
Etikettövrigt
Läst 531 ggr
[Annsofie28]1
2017-01-08 17:32

Bästa platsen att teckna på

Hej när jag håller på att teckna så sitter jag i soffan. Men jag undrar vart drt är bäst att sitta när man tecknar är det i vardagsrummet i soffan eller ska man sitta i köket vid ett bra bort och teckna? Nån som har förslag och idéer på platser ?

Annons:
Vanilj2008
2017-01-08 18:01
#1

Man ska nog sitta där man känner sig avslappnad och bekväm. Ibland står man upp när man målar men annars sitter man nog oftast ner. Det får inte vara för mörkt heller tror jag. :))

[Annsofie28]1
2017-01-08 19:13
#2

Okej då vet jag. Är det nån som vet om det finns ritbord som man kan ha i knät

[HundochKatt]
2017-01-08 20:00
#3

Jag satt i soffan med ett litet databord från Ikea länge. (Vet inte om de finns på Ikea numer) Men ytan blev för liten till slut så jag tog ett gammalt bakbord och fäste med tvingar på det där lilla databordet  och så gjorde jag i ordning en hörna i vardagsrummet som jag numer sitter vid och tecknar och målar. Att jag sitter i vardagsrummet är för att jag vill ha sällskap av TV'n som jag lyssnar på och ibland kastar en blick. Skulle kunna göra iordning en bra yta i gästrummet men jag trivs inte lika bra där. Så ja, där man tycker att det är bekvämt och trivsamt skulle jag fixa en plats.

[Annsofie28]1
2017-01-08 20:31
#4

Okej jag sitter gärna i soffan i vardagsrummet. Då jag bor med killen. Så finns det inte mycket plats för att ha nå litet bord nån stans. Men nåt jag skulle ha i knät skulle funka bra.

Upp till toppen
Annons: