Annons:
Etikettteckna-människor
Läst 929 ggr
Calcifer
2017-09-11 15:10

Gjord i PS, väldigt stolt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kunde inte sova så ritade en av mina mest älskade youtubegamers i photoshop, jag hoppas det är okej att jag postar den här då denna sida verkar mer aktiv än den för just digital art. Jag är ingen konstnär, jag kan inte måla, men jag kollade på många olika bilder och efter drygt tre timmar fick jag till resultatet nedan.

Jag vill helst inte ha hård kritik, för jag är som sagt ingen artist, jag är ingen konstnär, jag gör sånt här bara för skojs skull. Så jag skulle nog bli löjligt ledsen om jag fick klagomål. Men vill ändå dela med mig, för jag tror inte jag lyckats med något bättre. Jag hade dessutom jättekul. Och jag ritade mycket frihand, dvs jag använde inget speciellt verktyg för att få linjerna raka eller så, förutom på vissa delar.

Mja, det jag säger egentligen är väl att, hej, jag ritade denna i PS, om ni har nåt snällt att säga får ni gärna göra det men just nu skulle jag nog bli ledsen av för hård konstruktiv kritik då jag som sagt inte alls gjorde det av någon annan anledning än att det var roligt.

Det är inte meningen att det ska vara en verklighetstrogen bild för övrigt. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Mitchika
2017-09-11 15:30
#1

Jag älskar den! 😍

Liten chibi-Jack, helt bedårande. Jag tycker du fick till leendet och hela hans ansiktsuttryck perfekt, för att inte tala om Sam på tröjan! Sam är så fint gjord, speciellt irisen ser helt fantastisk ut. Kär

Jag har alltid svårt att få till skägg och mustasch bra när jag ritar, men jag tycker du lyckades riktigt bra med det. 👍

Det ser verkligen ut som en liten mini-Jack! Fanns den som plush skulle jag köpa den och gosa ihjäl den. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Calcifer
2017-09-11 15:57
#2

#1 Tack så hemskt mycket!!!!!!!

Om jag någonsin har råd kommer jag trycka en tröja med just honom och på en grön tröja. Jag har aldrig jobbat så hårt på något.

Ack, om jag bara hade råd att få det gjort innan jag ser honom i oktober. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[HundochKatt]
2017-09-11 17:01
#3

Helt okey att posta här tycker jag. 👍

Jag tycker att det är svårt att teckna digitalt, så jag låter det vara till de som kan och jag tycker att du lyckats bra, även fast jag inte känner till karaktären. 

Jag är väl för gammal helt enkelt för att känna till spelet och karaktären.  Men bra jobbat som sagt var!👍

Calcifer
2017-09-11 17:20
#4

#3 Tack! Verkligen!

Jag har aldrig jobbat lika hårt för att få till nåt i PS som nu. Vill teckna av den med vanlig penna så jag kan rama in.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mitchika
2017-09-11 17:21
#5

#2 Varsågod! 🤗

Åh, det tror jag kommer bli jättesnyggt! Jag hoppas du får råd med det en dag. 😍

Ska du åka och se honom och Game Grumps!? Gud, så kul! Jag hade gärna velat det också, men jag har varken pengarna, orken eller möjligheten att ta mig in dit. Jag hoppas det blir ett jättekul event. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Calcifer
2017-09-11 17:23
#6

#5 Ja, jag ska ju det! Tidig julklapp från mamma, är så glad att hjärtat typ står till känns det som! Älskar Game Grumps men Jack har en speciell plats i mitt hjärta!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: