Annons:
Etikettallmänt
Läst 611 ggr
marre96
2017-09-16 22:26

Någon???

Hej. Kan någon hjälpa mig att komma på en tattoo? Ingen tvång. Men vill ha något med samhörighet med 2 personer. Som alltid funnits där för varandra. Som alltid haft en tillit för varandra som en bästa vän men så mycket mer än så. Behöver inte vara på kärleks nivå utan något med att man alltid litat på varandra i vått och torrt. Alltid funnits där vad som än hänt och då menar jag inte på vanliga saker men så mycket djupare. Känslor, tankar, att 2 blir 1. Men vill ha ett minne av en person som verkligen förändrat mitt liv och alltid funnits där för mig hur illa det än varit. En person jag aldrig kan och inte vill glömma. Hade jag inte haft den här personen hade jag verkligen inte funnits idag. Han betyder så mycket att det inte kan beskrivas med ord. Vi är som en person. Vi förstår varandra på punk och prick. Aldrig några problem med kommunikation…

Annons:
[HundochKatt]
2017-09-19 11:00
#1

Hoppas att någon har någon idé till dig. Jag har det tyvärr inte.

Choklad
2017-09-27 09:51
#2

Kan inte tatueraren hjälpa dig med det?  De har väl en del bilder som man kan välja ibland? 

Vad får du själv fram för bilder i ditt inre öga?  

Jag tänker mig något med hjärta och rosor- beroende på vilken sorts relation du har till personen. eller en klippa som kan representera styrka vatten som visar känslor. T ex. Om du googlar på Tatto eller tatueringar, så kommer det fram en massa bilder 👍

U R us

Upp till toppen
Annons: