Annons:
Etikettannonser
Läst 4300 ggr
Tina-A
9/18/14, 12:57 PM

Tecknare sökes!

Jag letar efter någon som kan teckna färgglada, söta bilder som skulle passa i en barnbok - gärna ritade på dator. Det finns foton som man får rita av, så idéer till bilderna finns redan :) det handlar om ca 10 bilder till att börja med. Du som är intresserad av en utmaning och kanske få dina bilder och ditt namn spridet, pma mig för mer info :)


Tråden är gammal och inte aktuell, den låses därför
//admin

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

  • Redigerat 5/26/22, 5:02 AM av [Tismon]
Annons:
Zolah
9/18/14, 1:05 PM
#1

Vad för ersättning kommer man få? är det endast namn i en barnbok ?

Tina-A
9/18/14, 5:40 PM
#2

Just nu vet jag inte riktigt. Till en början kommer boken spridas på ett litet företag och användas av de där, om de gillar boken kommer jag försöka kontakta ett förlag och få boken utgiven och såld i olika butiker. Om vi kommer så långt beror ersättningen på vilken ersättning som kommer in förstås, jag vet inte i vilken utsträckning boken kommer köpas osv. Vi får se! Den som ställer upp bör därför i första hand se det som något roligt och spännande och en chans att få ut sitt namn i vissa kretsar :) man ska göra det för att man tycker det är kul helt enkelt, av samma anledning som jag skriver boken :) vi hoppas på ersättning till oss båda men vi får se!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Zolah
9/18/14, 5:57 PM
#3

jag vill dock hellre vara säker på att jag får en ersättning innan jag gör jobb som kostar på mig mycket tid, därför ville jag veta var ersättningen är.

annars blir det som att gambla och det har jag redan testat en gång

Tina-A
9/18/14, 6:04 PM
#4

Okej :) Ja, det passar ju inte alla att ge sig in i något utan att veta hur kommer bli, men några tycker säkert det är spännande! Det tycker jag :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Acile88
1/24/16, 12:44 PM
#5

Fick du någon hjälp? Kan vara intresserad annars. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: