Annons:
Etikettövrigt
Läst 1334 ggr
Tanjis
1/29/15, 3:01 PM

inspiration för corgi tavlor

Jag vill göra två tavlor, en på vardera av mina hundar. Jag vill ha rätt animerad stil på dom och gärna gulligt med kanske lite urban som bakgrund

Annons:
Saffran0Spice
1/29/15, 3:04 PM
#1

Menar du typ som DESSA? ^^

Tanjis
1/29/15, 3:10 PM
#2

Ja! Dom var super fina. Tack så mycke. Är det från en film/serie?

Saffran0Spice
1/29/15, 3:12 PM
#3

Yes - en anime som heter Cowboy Bepop, corgien Ein är en humoristisk sidekick =)

Tanjis
1/29/15, 3:27 PM
#4

Corgisar är alltid en komisk sida kick irl också :D. Tack så hemskt mycket! Ska nog ta en titt på serien med

Saffran0Spice
1/29/15, 3:30 PM
#5

#4 Hehe gör det, den är bra ^^

Tanjis
1/29/15, 3:46 PM
#6

Är en pembroke dock, men det får väl duga ;)

Annons:
Cahira
1/29/15, 7:49 PM
#7

Nu är min en blandis, men få saker är så söta som corgirumpor! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tanjis
1/29/15, 8:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Nu har jag börjat med zmurfan :) har ju ingen vit färg ju :(

Tanjis
1/29/15, 9:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag hade en helt oöppnad vit :) nu vet jag inte riktigt hur jag ska få till det me de gråa färgerna :( så blev det si sådär med bakgrunden. Men det brukar ju ta sig tillslut :)

Tanjis
1/29/15, 9:26 PM
#10

#7 corgirumpor är fylliga och fina ;) , tyckte att din blandis rumpa var lite mjäkig där :D ;)

Cahira
1/31/15, 11:39 PM
#11

#10 Första bilden var han 11 månader, andra var han omöjlig på att stå still xD Men ja han är ju lite större än en vanlig corgi. ^^

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tanjis
2/1/15, 9:32 AM
#12

#11 sätt lite bilder på han, han är super fin, nästan så jag sj blir sugen på en sån mix när tanten faller av pinnen. Men jag vet inte om jag skulle klara av bc:n i den

Cahira
2/4/15, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#13

Det är både en underbar och horribel korsning på samma gång. Speciellt eftersom han har både patella och HÖG stress och massor med rädslor. 

Men gällande arbete så är han 100%. Om han inte kan det jag ber om så kommer envisheten från corgin och han vägrar ge upp förrän han lyckas. Men ibland så används envisheten emot en också. Typ "Kom in" - No.

Han skulle gå igenom eld och vatten för mig, men han har sånt förflutet och RIKTIGT dålig BC förälder så även om jag älskar korsningen och funderar ibland på att kanske rent av skaffa en till i framtiden så är det många negativa sidor med. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Tanjis
2/4/15, 6:32 PM
#14

Corgis är ju jäkligt speciella hundar och jag tycker absolut att corgis egenskaper i det flesta fall fantastiska, sen kan jag bli väldigt frustrerad på vissa saker som ex att dom kan vara viktiga och skalliga och inte särskilt intresserad av främlingar(det sistnämnda är dock i flesta fall bra) I det stora hela älskar jag denna ras och vår nästa kommer med bli en corgi cardigan, alternativt mix med en annan ras som inte krockar och kompleterar corgis bra. Det här är min ras och jag trivs med mina tjejer.

Tanjis
2/4/15, 6:35 PM
#15

Dom som sätter guldkant på mina dagar

Upp till toppen
Annons: