Annons:
Etikettsajt-info
Läst 1881 ggr
[Tilde]
2/10/15, 10:36 PM

Söker ny sajtvärd

Jag har beslutat för att försöka hitta en ny Sajtvärd. Jag har helt enkelt inte tiden (vilket förmodligen märks 😂) att hålla i så många sajter och just denna blir lite lidande då jag inte har så mycket tid att rita och måla längre. Är riktigt upptagen med skolan och sjukdom, osv…

Är du intresserad får du gärna PM:a och berätta om dig själv och varför du vill ta över Teckning iFokus. 🙂 Enda kravet är att du är aktiv på iFokus och just Teckning och att du älskar att teckna!

Annons:
[Tilde]
2/16/15, 8:35 PM
#1

Ingen? :(

Kändisen97
2/21/15, 9:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Jo jag vill ta över, Jag heter Rickard Bokmalm är känd i skolan , har ritat dessa och lite mer i skolan. Jag vill ta över, för jag har alltid velat ta över något. Det skulle vara jätte snällt om Jag fick ta över. Jag älskar att teckna, jag ritar och målar hela dagarna i skolan på rasterna.  Tack i förhand!!

Kändisen97
2/21/15, 9:59 PM
#3

Jag kommer vaka över sajten hela tiden

[EllenAlicia]
2/22/15, 12:19 PM
#4

vad gör man ens när mamn är Sajtvärd? x)

[Tilde]
2/22/15, 5:55 PM
#5

#4 Sköter sajten och allt som hör därtill… Håller koll så det är trevlig stämning, håller i tävlingar eller liknande, skriver eventuellt artiklar… 🙂

CamillaS
2/22/15, 6:51 PM
#6

Man måste vara minst 18 år för att få vara Sajtvärd eftersom man ska skriva ett avtal med iFokus.

Annons:
[Tilde]
2/23/15, 6:52 PM
#7

#6 Helt riktigt! 

Jag har hittat en ny admin nu, så snart blir det några förändringar här :)

Upp till toppen
Annons: