Annons:
Etikettövrigt
Läst 1236 ggr
[Xenomorphine]
2015-03-04 03:40

Hjälp att hitta konstnären

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Jag undrar om någon här kan identifiera konstnären? Jag kan inte riktigt urskilja vad det står. För namnet börjar på T och slutar ev. på i. Efternamnet börjar på Ah tror jag. Jag köpte printsen på Islandshästs SM på Wången, 2003 kanske? Väldigt tacksam om någon av er vet, har googlat men får inte fram någonting vettigt. Ber om ursäkt för dåliga bilder.

Annons:
Hell
2015-03-04 09:08
#1

Ingen aning tyvärr, däremot tror jag att efternamnet börjar på P. Jag läser förnamnet som "T H I A" och sen "P H É" och sen kanske ett N… É kan likagärna vara någon bokstav vi inte har i vårt alfabet, eller så är det tex ett Ä… 🤐Jättesvårt! Och ger ingenting på google heller. *host*

Kolla om du kan göra en google bildsökning (ta bilder igen utan blixt), men är det orginal du köpt och inte prints blir det nog svårt.  Hoppas du lyckas!

På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr

sisela
2015-03-04 13:41
#2

Alsén?

[Xenomorphine]
2015-03-04 15:10
#3

#1 Typiskt, men tack för förslagen! Är rätt säker på att efternamnet börjar på A, det syns tydligare på andra tavlan men det gick inte att ta kort på det i det dåliga ljuset.
Det är prints, inte original.  Så det borde ju gå att hitta någonting tycker jag.

Ska testa att googla med bild, tack :)

[Xenomorphine]
2015-03-04 15:23
#4

#2 Testade att googla olika kombinationer med Alsén, hittade ingenting under det namnet tyvärr :/

BlackandBlue
2015-03-12 23:05
#5

tia ahen ?

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Upp till toppen
Annons: