Annons:
Etikettmin-tråd
Läst 1344 ggr
Lightoller
10/1/15, 3:03 PM

Lightoller's bildtråd

Hejsan! Jag är en snart tonårig tjej som älskar allt som hör den kreativa sidan till. Jag kan inte påpeka att jag är särskilt erfaren inom just teckning men det ser ändå hyfsat ut, för att vara jag liksom. ^^ Jag har ett stort intresse för fartyg och planerar att i framtiden utbilda mig till fartygsbefäl. Detta kan komma att inspireras av filmen Titanic (1997) eftersom det är det jag har i tankarna i princip hela tiden. Bilderna kommer vara väldigt fula men det går nog hyfsat ändå!

Annons:
Lightoller
10/1/15, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en teckning jag ritade häromdagen, mest till en väns födelsedag. Möjligtvis är den vänstra handen lite misslyckad eftersom jag var lite stressad över att hinna sova.

jultor
10/2/15, 3:13 PM
#2

Följer! 😍

Lightoller
10/3/15, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Vad kul! Det blir ju alltid roligare inför lite publik! Jag snabbritade denna, mest för att jag ville hinna skugga rockarna, så fören/fördäcket ser inte så professionellt ut.

[MikeW]
10/3/15, 8:36 PM
#4

Wow! ser inte dåligt ut alls! Verkligen jätte fina bilder! :)

Lightoller
10/4/15, 11:38 AM
#5

#4 Nu blev det hela ännu roligare, tack!

Lightoller
10/15/15, 3:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu har det varit tyst ett tag, men en halvfärdig bild från när Ewan Stewart's porträtterade förstestyrmannen på Titanic!

Annons:
Lightoller
10/30/15, 5:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Något suddig bild av en teckning jag tänkte ha ovanför min säng.

Lightoller
11/29/15, 7:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Här är en fin, suddig bild på mannen som gett accountet sitt namn. Nämligen Charles Herbert Lightoller!

Upp till toppen
Annons: