Annons:
Etikettövrigt
Läst 1408 ggr
NoEnd
11/6/15, 6:24 PM

Hjälp att teckna tatuering!

Hej! 

Jag har sett att typ alla här inne är så sjukt duktiga på att teckna, och jag undrar om någon av er skulle vilka hjälpa mig att teckna upp en tatuering? Jag har en bild på ungefär hur jag vill ha det, men jag vill ändå ha det ganska annorlunda än på bilden. Vet dock inte om an får ladda upp bilder från internet här? Annars kan ni bara mejla så skickar jag bilden! 🙂

Tack så mycket på förhand!

Annons:
Flöffo
11/6/15, 9:32 PM
#1

Går det inte att länka bilden? :)

//Flöffo

NoEnd
11/6/15, 9:51 PM
#2

#1 Smart! Jag tänkte inte ens så långt. 😊

Här, och bläddra ner till bilden med en tiger fjäder. Jag tänker mig den stilen men skulle vilka at fjäderan var mer "spretig" eller mer fjäderaktie, vet inte hur jag ska beskriva riktigt D: Och att fjädern gärna ska vara lite mer "böjd" som en våg och inte ett u, då den ska sitta under ena bröstet och gå ut mot sidan av magen typ. :) Förlåt jag är sämst på att förklara!

Edit: Typ som den tredje fjädern fast utan fåglarna och med tigern i :)

Flöffo
11/6/15, 10:07 PM
#3

#2 Okej :3 Om jag får tid över kanske jag kan testa och skissa något. Jag tycker du förklarade bra så det ska nog inte vara något problem för någon att hjälpa dig :)

//Flöffo

Flöffo
11/6/15, 10:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Är det något sånt du tänker när det gäller böjningen och spetsigheten? Detta är såklart en skiss som kan förbättras (+ själva tigern saknas). Jag är inte säker på om jag kan få till slutresultatet, men jag kan alltid försöka :)

//Flöffo

NoEnd
11/6/15, 10:46 PM
#5

#4 Den nedersta fjädern är helt perfekt! 😍 Förstår att det kan vara svårt att få in tigern där i, men det vore otroligt kul om du ville testa! :)

Flöffo
11/7/15, 9:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Har inget bra ljus, men hoppas bilden är okej :)

//Flöffo

Annons:
Flöffo
11/7/15, 9:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har inga bra färgpennor så jag vågade inte lägga i brunt/orange/rött, men om du vill kan jag testa :)

//Flöffo

NoEnd
11/9/15, 2:59 PM
#8

Wow, den är hur fin som helst verkligen! 😍 Tack så jättemycket för att du tog dig tid, du fick verkligen till det!

Flöffo
11/9/15, 4:26 PM
#9

Vad bra! Glad att jag kunde vara till hjälp :)

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: