Annons:
Etikettövrigt
Läst 1193 ggr
loas27
2015-11-09 22:54

Skissa tatuering, någon som kan/vill?

Tjena!

Nu är det så att jag ska tatuera mig nån gång framöver, och eftersom jag är ungefär lika bra på att skissa och rita som en tvååring som ritar med fötterna så vänder jag mig till er.

Det jag har tänkt är nåt slags montage med bilder från olika spel, med nåt coolt sätt/mönster/bakgrund som binder ihop dem. 

Gärna på nåt sätt som gör att det går att bygga på vid senare tillfälle om det blir aktuellt. 

Den ska sitta på underarmen, så gör den gärna lite högre än bred.

Här är bilderna jag vill använda mig av.

Jag vet att det jag ber om är väldigt avancerat och inte specifikt alls, men jag testar iaf om det är någon som har nån jätteball idé.

Skulle det vara så att ni vill ha nån slags kompensation för detta så ska jag inte vara omöjlig.  ; )

Hojta till om det är några frågor eller nåt jag missat att förklara.

Tack så jättemycket!

Annons:
loas27
2015-11-18 02:20
#1

Nån som har någon bra idé?

The Fame
2015-11-18 14:24
#2

Den här är redan nu ganska plottrig och ska den få plats på en underarm blir den antagligen ännu plottrigare, men det är den enda någotsånär fungerande lösning jag kom på. Ska det bli bra på en underarm så kanske du bara ska ha dem på en rad och binda ihop med en neutral bakgrundsfärg? Vet inte.

loas27
2015-11-19 01:18
#3

Jäklar, den blev ju riktigt najs!! Är det okej för dig att jag visar bilden för tatueraren och möjligtvis använder den som underlag för tatueringen? Jag tror faktiskt den kan passa sig bra där jag har tänkt den. Kommer nog bli någon liten ändring, men själva designen och stuket på bilden gillade jag verkligen! Tack så jättemycket! :D

The Fame
2015-11-19 08:37
#4

Vad roligt! Du får absolut visa den för tatueraren, jättekul. :)

loas27
2015-11-19 14:06
#5

Tackar så mycket! Ska försöka komma ihåg att visa resultatet när den blir klar. :D

Upp till toppen
Annons: