Annons:
Etikettallmänt
Läst 1966 ggr
[EllenAlicia]
12/26/15, 4:25 PM

Vad är eran favorit?

vad är er favorit medium? (om de heter så på svenska) lixom gillar ni och rita eller måla etc och vad gilalr ni mest oc använda? :) de skulle va kul och veta!

Annons:
[EllenAlicia]
12/26/15, 4:28 PM
#1

själv använder jag oftast mina copics/promarkers och fine liners som lineart. Den andra favoriten måste nog va vattenfärg. jag skissar med bara en vanlig blyerts.

The Fame
12/26/15, 7:42 PM
#2

Favoriten just nu är att blanda akvarell, blyerts och stålstift  + vattenfast bläck. Men det ändras ofta.

Hell
12/26/15, 8:44 PM
#3

Sjukt svårt att svara på för det varierar, men min absoluta favorit är nog markers. Det och photoshop/digitalt.

På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr

skogsmurmeldjur
12/26/15, 10:03 PM
#4

Akvarell kommer nog alltid vara min favorit, men gillar gouache också, känner dock inte att jag riktigt har lärt mig hur det fungerar helt.

Regnbåge Medarbetare på råttor ifokus Regnbåge

Niiinah92
12/26/15, 11:11 PM
#5

Jag har perioder då jag snöar in på allt möjligt men det slutar alltid med att jag går tillbaka till blyerts, just nu testar jag tusch, det är väldigt kul men jag ser ju hur dålig jag är på det och då blir det att jag återgår till blyerts för att det är det jag är bäst på, jag har svårt att vara tålmodig och öva tillräckligt på andra områden.

Flöffo
12/26/15, 11:44 PM
#6

Det varierar jättemycket, jag tycker om att blanda material, men favoriten är nog blyerts och torrpastell, ibland med inslag av annat. Jag tycker om akvarell också, men jag målar inte så ofta hemma eftersom jag inte har någon bra palett för tillfället :)

//Flöffo

Annons:
[MikeW]
12/27/15, 10:40 AM
#7

Digitalt kommer för alltid vara min nr. 1 "verktyg"! Känns otroligt att måla på datorn, speciellt mycket så tack vare ctrl+z <3

Sen om vi pratar traditionellt så skulle jag säga blyerts och sedan efter det akvarell, älskar att använda mycket vatten och få färgerna att rinna. Ser så naturligt och fint ut på något sätt :)

Gerbilles
12/31/15, 12:54 AM
#8

Största favoriten just nu är akvarell och efter det kommer väl diverse olika markers:)

Usagi_
12/31/15, 5:07 PM
#9

Blyerts (och måla med färgpennor) är faktiskt det enda jag tycker om i nuläget :)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Crazy_petartist
1/1/16, 1:45 PM
#10

Att mixa och arbeta med vattenfärger, promarkers, copics och vattenbaserade färgpennor är mitt sätt att arbeta!

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

Mysan_
1/1/16, 3:32 PM
#11

Blyerts och bläck. Färglägger nästan aldrig, men jag skulle vilja prova Promarkers.

[ElinTjej]
1/1/16, 4:52 PM
#12

Blyerts och akvarell måste n

[ElinTjej]
1/1/16, 4:53 PM
#13

Inlägget skickades iväg innan jag ens han skriva klart >.> Mina favorit-tekniker är blyerts och akvarell, men jag tycker även om promarkers och traditionella färgpennor :)

Annons:
Kevsterrr
1/2/16, 11:10 PM
#14

Digitalt, men annars endast blyerts.

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Kadoor
1/4/16, 12:26 PM
#15

Hm… Digitalt, blyerts, färgpennor, promarkers & akvarell. Tycker om det mesta och vill testa på så många olika tekniker & "verktyg" som möjligt. Föredrar nog blyerts och digitalt dock, digitalt just för att det är så himla smidigt med lager, att flytta runt på delar osv.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

17453daystoheaven
1/7/16, 7:10 PM
#16

Teckna, då med blyerts.

Har prövat annat men faller alltid tillbaka till 2- o 8B blyertspennor o skisspapper.

 
/ ^\ Q /^ \

17453daystoheaven
1/7/16, 7:11 PM
#17

Måste tillägga att jag testat markers av olika sorter men får ej till realismen som jag vill ha o då slutat.

 
/ ^\ Q /^ \

Lova1998
1/9/16, 2:29 PM
#18

Blyerts är min favorit just nu!

Upp till toppen
Annons: