Annons:
Etikettdigitala-ritprogram
Läst 1741 ggr
elibej
2016-04-16 19:22

hur KÖPER man paint tool sai?

Hej, jag fyllde år för några dagar sen och jag och mina föräldrar bestämde att jag skulle få paint tool sai. Jag har haft det i 31 dagar gratis för länge sen redan och vill nu köpa hela. Men vi lyckas inte göra det. Vi har den "vanliga sidan" när vi laddar ner det. Alltså det första som kommer up när vi söker på paint tool sai. Systemax eller nåt heter det. Men när vi försöker köpa det så står det att det är fel. Det står inte vart det är fel och vi vet inte vad vi ska göra. Vi skriver in telefon nr och koden osv men vi kommer inte vidare. Gör vi fel? Vilken av länkarna på sidan ska man gå in på? Vad ska man göra och hur ska man skriva? Snälla skulle bli glad om jag fick bra svar! Hoppas ni fattar!

Annons:
Zolah
2016-04-17 13:42
#1

testat från en annan dator eller emaila dem?

elibej
2016-04-17 22:42
#2

#1 nej, fast vi måste ha på samma dator. Är det på engelska om man mejlar dom? För några sa att det bara var på japanska om man skulle kontakta dom. Hur kontaktar man dom isf?

Zolah
2016-04-18 08:50
#3

Har ni problem med att läsa engelska? isådanafall kan jag försöka hjälpa er.

hursom, om man kollar på contacts har du deras mail : support@systemax.jp

Ni måste skriva på engelska

Och för att betala behöver ni inte köra på samma dator, ni kommer få en produktnyckel skickad via mail och den kan ni använda hursom.

elibej
2016-04-18 15:27
#4

#3 nej, vi har inga probem att skriva på engelska. Vi trodde bara att man var tvungen att skriva på japanska. Tack!

_Fisken
2016-04-19 22:13
#5

Min dotter har SAI o det har hon haft nåt år. Jag vet inte var hon har plockat ner den från men hon har då inte betalt för nåt…

Rebexi
2016-04-19 22:48
#6

Jag hade SAI förut (och den finns nog kvar än på min förra dator) och den var helt gratis, från deras hemsida, helt lagligt vad jag förstod. Men det var typ 2010 så det kan ha ändats såklart.

Annons:
Zolah
2016-04-20 09:22
#7

den ska inte finnas gratis, det har funnits på andra sidor där fans har uppdaterat osv Sai då företaget slutade, men det är egentligen olagligt.

det du tänker på är kanske betan till sai 2?

_Fisken
2016-05-01 08:03
#8

Min dotter hittade denna youtube-video. I kommentarerna fanns länkarna till SAI visade hon mig…

https://www.youtube.com/watch?v=p3PBv0lLQMk

elibej
2016-05-11 06:07
#9

Jag vill inte skaffa det olagligt för det kommer bara massa virus osv på datorn. Jag ser nu att det kommer en 2a. Kanske kommer vänta tills den kommer ut. När kommer 2an ut?

Zolah
2016-05-11 10:25
#10

det vet nog ingen den har varit i beta ett längre tag ( över ett år )

Upp till toppen
Annons: