Annons:
Etikettmaterial-och-teknik
Läst 1346 ggr
[HundochKatt]
6/16/17, 3:47 PM

En beställning från UK

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag fick lite återbäring på skatten beställde jag lite av varje från UK. 

Det är ju enormt mycket produkter som finns "over there" (UK och USA) som inte vi har här, för att inte tala om vilka härliga "art stores" de har. Nej, jag har aldrig varit varken i UK eller USA, men sett och hört en hel del på bla YouTube och det är enorm skillnad på utbudet där jämfört med vårt lilla land. 

Här har jag några stora ark Stonehenge svart papper som jag fastnat för efter att ha testat det tidigare. 

UART 600 - sandat papper som jag så småningom ska använda till färgpennor tillsammans med produkterna från Brush & Pencil. På bilden syns bara Texture Fixative och Final fixative, då Jackson's inte fått leveransen från USA med powder blender, titanium white och touch upp texture. Ska bli himla intressant att testa det så småningom. Här kan ni läsa mer om produkterna om ni är intresserade. 

Brush and Pencil

Sedan tänkte jag testa Zest It Pencil Blend, istället för det jag använder nu till färgpennor (Beckers A lösningsmedel). 

Till sist så slank det med Gamvar fernissa och en liten pensel till min oljemålning. 

Av detta paket så är det bara penseln man kan hitta i Sverige. I alla fall har inte jag hittat de andra produkterna än i alla fall (Brush & Pencils produkterna finns inte här vet jag). 

Kul i alla fall med lite nya produkter att testa framöver. Även fast det kostar skjortan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: