Annons:
Etikettkritik-hård
Läst 1524 ggr
Cecilia.S
10/10/17, 9:29 AM

Feedback/Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla :-) Jag har sedan några år tillbaka målat digitalt, med hjälp av en ritplatta och PSE12. Finns det möjlighet att få kritik och förslag på förbättringar från er? Jag bifogar en digital målning som jag gjorde för ett tag sedan. (klicka på bilden för bättre upplösning)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
[HundochKatt]
10/10/17, 12:01 PM
#1

Jag tecknar ju inte digitalt men WOW! Du har verkligen lyckats med denna häst! 

Älskar hur du fångat ljuset från sidan. Kan heller inte se något du kan förbättra utan den är riktigt bra som den är! Bra jobbat! 👍

Cecilia.S
10/10/17, 12:13 PM
#2

#1 Tack så mycket 😊 Då ska jag arbeta vidare med lite samma koncept på mina framtida digitala målningar 😃

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

rossy
10/10/17, 12:32 PM
#3

Kan bara berömma, mycket fin.

Cecilia.S
10/10/17, 12:38 PM
#4

#3 😊

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

CamillaS
10/26/17, 10:23 AM
#5

Väldigt fin! En fundering jag tänker på är om du gör färgerna lite starkare på vänstra sidan så tror jag den skulle poppa fram mer och kanske bli ännu mer iögonfallande? :) Just nu känns det som att den smälter in ganska mycket i bakgrunden. Men bara min personliga åsikt. :)

Cecilia.S
11/11/17, 11:40 AM
#6

#5 Tack för din kritik! Då ska jag tänka på det till nästa gång. Jag hade faktiskt flertalet olika versioner av målningen ovan, däribland en med starkare färger 🙂

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Cecilia.S
11/11/17, 11:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu har jag även blivit klar med en ytterligare digital målning, också med mörk bakgrund. Denna tycker jag inte smälter in i bakgrunden lika mycket som den tidigare 🙂

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Vanilj08
5/19/18, 4:55 PM
#8

#7 Tycker du borde jobba lite på proportionerna i denna bild och kanske lite mer olika struktur beroende vilken del av hästen. Just nu har liksom pälsen samma struktur som mulen och det är inte fallet på en häst i verkligheten :) Annars är det riktig bra jobbat 😍

Upp till toppen
Annons: