Kritik - Hård

Feedback/Kritik

2017-10-10 09:29 #0 av: Cecilia.S

Hej på er alla :-)

Jag har sedan några år tillbaka målat digitalt, med hjälp av en ritplatta och PSE12. Finns det möjlighet att få kritik och förslag på förbättringar från er? Jag bifogar en digital målning som jag gjorde för ett tag sedan.

(klicka på bilden för bättre upplösning)

Medarbetare på Akvariefisk och RidsportBlomma Häst • Hund • Foto • Akvaristik

Anmäl
2017-10-10 12:01 #1 av: HundochKatt

Jag tecknar ju inte digitalt men WOW! Du har verkligen lyckats med denna häst! 

Älskar hur du fångat ljuset från sidan. Kan heller inte se något du kan förbättra utan den är riktigt bra som den är! Bra jobbat! Tummen upp

Sajtvärd på Teckning iFokus

Anmäl
2017-10-10 12:13 #2 av: Cecilia.S

#1 Tack så mycket Förlägen Då ska jag arbeta vidare med lite samma koncept på mina framtida digitala målningar Skrattar

Anmäl
2017-10-10 12:32 #3 av: rossy

Kan bara berömma, mycket fin.

Anmäl
2017-10-10 12:38 #4 av: Cecilia.S

#3 Förlägen

Anmäl
2017-10-26 10:23 #5 av: CamillaS

Väldigt fin! En fundering jag tänker på är om du gör färgerna lite starkare på vänstra sidan så tror jag den skulle poppa fram mer och kanske bli ännu mer iögonfallande? :)
Just nu känns det som att den smälter in ganska mycket i bakgrunden. Men bara min personliga åsikt. :)

Anmäl
2017-11-11 11:40 #6 av: Cecilia.S

#5 Tack för din kritik! Då ska jag tänka på det till nästa gång. Jag hade faktiskt flertalet olika versioner av målningen ovan, däribland en med starkare färger Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.