Övrigt

TOPP 5 FAVVO ONLINE STÄLLEN ATT KÖPA PENNOR PÅ

2017-11-20 18:46 #0 av: KatarinePierce

Tänkte skriva mina 5 favvo ställen att köpa mina pennor på!

5. Hammarö Ramverkstad

4. Ibwahlström

3. Akademinbokhandeln

2. Pennstore

1. Skapamer

Folk upplever mig som elak andra men dom som vet om vem jag är upplever mig som snäll go och rar BlommaJag ser dig alltid och jag finns alltid där gömt bakom skuggorna och tyst Blomma 

- Im Silent and  secret Blomma

Anmäl
2017-11-20 20:21 #1 av: HundochKatt

Hur tänker du här? 1. Bästa stället eller tvärtom att 5. är bäst? Eller ingen ordning alls?

Själv brukar jag handla lite överallt, beroende på vad jag behöver och så slinker det ner några pennor också, nästan varje gång. Så mina 5 ser ut så här. 

1. Hammarö Ramverkstad

2. Penstore

3. Zinkvit

4. Jacksons Art (UK)

5. Artistica 

Jag kollar alltid var jag får bästa pris inkl. frakt. En del har ju vansinnigt hög frakt för några fjuttiga pennor. Ingen direkt ordning men mest handlar jag från Hammarö och storhandlar från Jacksons, men det är för att de har saker som inte finns här i Sverige. 

Sajtvärd på Teckning iFokus

Anmäl
2017-11-20 20:25 #2 av: KatarinePierce

1. tycker jag mest om :) Har aldrig hört talas om Jacksons. Hur funkar det med leveransen?

Folk upplever mig som elak andra men dom som vet om vem jag är upplever mig som snäll go och rar BlommaJag ser dig alltid och jag finns alltid där gömt bakom skuggorna och tyst Blomma 

Anmäl
2017-11-20 20:31 #3 av: HundochKatt

Har nog beställt minst 4 ggr från Jacksons och allt har varit låg frakt på eller fri frakt förutom när jag beställt aerosol flaskor som måste gå vägledes. Men det var väl en 50-70 kr i frakt, så det var inte så farligt i alla fall. Alla gånger har det varit välpackat och kommit inom en vecka. Inget trasigt eller fattats. Jättenöjd. 

Anmäl
2017-11-20 20:47 #4 av: KatarinePierce

#3 Gud vad bra! Kanske beställer därifrån

Anmäl
2017-11-20 20:50 #5 av: HundochKatt

#4 Allt är inte billigare där men de har mycket som inte finns här att köpa. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.