Annons:
Etikettteckna-djur
Läst 875 ggr
TeamRajtantajtan
2017-11-28 22:42

Någon som vill hjälpa mig att skissa?

Hej!

Någon här som skulle vilja göra mig vääärldens tjänst? Går nämligen i tankarna att tatuera in ett minne av min hund som jag tyvärr fick avliva för ett år sedan. Tanken är att tatuera in en bild på henne, men i väldigt enkelt format. Funderar på att nästan endast ha konturerna av henne, men jag vill ju ändå att man ska se att det är just hon. Tyvärr är jag helt tappad när det gäller alla former av konst, så jag undrar om någon skulle vilja rita upp något sådant åt mig så jag kan få se hur det skulle se ut? Vore hur snällt som helst och kanske blir det just det ni väljer att rita som hamnar på min kropp sen😃

Jag är medveten om att jag kan fråga tatueraren om detta, men jag har en känsla av att jag kommer få svårt att säga nej om han ritar upp något. 

Tack på förhand!

Annons:
Michaela-N
2017-11-28 22:52
#1

Rekommenderar att du tar ett porträttbild istället då det inte kommer gå att få med alla detaljer.

TeamRajtantajtan
2017-11-28 22:57
#2

#1 Menar du själva tatueringen eller bilden? Förvirrad😇

[HundochKatt]
2017-11-28 23:09
#3

För att det ska bli något så krävs det en bättre bild, gärna bara huvudet. Men tyvärr kan jag inte just nu teckna något pga en hand som inte fungerar som den ska. Men kanske finns det någon annan som kan hjälpa dig med det. Men som sagt var det krävs ett bättre foto för att det ska bli likt just din hund.

Michaela-N
2017-11-29 08:37
#4

#2 På hunden. Helkroppsbild på väldigt lurvig hund blir inte bra ;-) hitta en skarp porträttbild och ge till din tatuerare. Alltid bra om denne gör skissen o stencilen, han/hon bet ju exakt vilka linjer och detaljer som inte kommer med.

Upp till toppen
Annons: