Annons:
Etikettteckna-djur
Läst 1523 ggr
My.R
8/14/18, 8:52 PM

Ritar av dina husdjur!

Hej! Jag håller på att öva mig på att teckna djur och tycker att det är jätteroligt! Jag skulle tycka att det vore kul att rita av era djur så om ni vill får ni gärna lägga upp bilder på era husdjur här i tråden så ska jag rita av dem! Jag kommer främst att använda mig av färgpennor, men vill man ha svartvitt porträtt kan jag även teckna i blyerts. Känn dig välkommen att lägga upp en bild på ditt/dina djur här nedan och skriv även gärna om du vill att jag tecknar det i färg eller svartvitt :-) /My

Annons:
CamillaS
8/14/18, 9:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Du får gärna rita av dom här sötnosarna. 🙂
Skulle vilja se dom med färgpennor.

My.R
8/14/18, 10:17 PM
#2

#1 Tack för bilden! Så gulliga de är! Jag börjar teckna nu på direkten :-)

[Tuulikki]
8/14/18, 11:13 PM
#3

Du får gärna rita av min Kimi. Färg eller svartvitt får du välja själv ☺️ Edit: jag använder mobilversionen av iFokus och min bild syns inte, vet ej om den syns på datorn 🌸

My.R
8/14/18, 11:22 PM
#4

#3 Vad roligt! Då börjar jag på den i morgon. Jag får upp bilden på datorn! Vilken liten sötnos :)

My.R
8/15/18, 3:52 PM
#5

#1 Nu är bilden på dina sötnosar klar! Hoppas att du gillar den :)

My.R
8/15/18, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Den hamnade visst på sidan. Kanske finns någon som vet hur man vrider den rätt? 🙂

Annons:
[Tuulikki]
8/15/18, 5:10 PM
#7

#6 Vad duktig du är!🙂

My.R
8/15/18, 5:33 PM
#8

#7 Tack ska du ha! Håller på med din hund nu :) Blir nog klar under morgondagen!

[EM_L]
8/16/18, 10:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Wow! Snyggt! Du får gärna rita av Mira<3 Svart/vit eller i färg. Spelar ingen roll.

CamillaS
8/16/18, 12:16 PM
#10

#6 Men åh vad fint! Vad duktig du är på att rita. Ser ju direkt att det är mina älsklingar. Tack så mycket! :D Vad har du målat på fö papper?

[HundochKatt]
8/16/18, 4:47 PM
#11

#6 Tror att bilden var för stor, därför hamnar det på sniskan ibland. 

Tog mig friheten att beskära den för att minska ner den lite, så den hamnar rätt. Du får säga till om du inte vill ha den så. 

Jättefint tecknat! 👍

Upp till toppen
Annons: