Annons:
Etikettteckna-djur
Läst 1451 ggr
CamillaS
8/24/18, 12:08 PM

Målar ditt djur på paddan

Halloj, nu har det blivit några sådana här trådar. Men jag kör på en till. ;) Jo jag skulle vilja bara för skojs skull måla lite djur digitalt på min iPad. Känner att jag behöver träna lite på att skissa snabbt osv så resultaten kommer att variera från djur till djur från en enkel skiss till kanske en färdig bild beroende på vad jag känner för. Det kan även bli bara svart vitt eller i färg. Men skulle någon känna sig sugen på att dela med sig lite bilder så skulle det vara trevligt. Beronde på hur många bilder som kommer in så får jag se hur många jag orkar måla. :) Lägg helst in bilder med bra kvalité, alltså inga suddiga bilder eller väldigt små bilder. Jag väljer den bild som jag känner för att måla så lägger du in en suddig bild kan jag nog garantera att den inte blir målad om den inte har något väldigt speciellt som jag skulle fastna för. :)

Annons:
CayKantos
8/24/18, 12:19 PM
#1

Vad vill du ha? Lugna bilder eller bilder med rörelse?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

CamillaS
8/24/18, 12:29 PM
#2

#1 Det spelar absolut ingen roll men en blandning av båda är alltid trevligt. :D

CayKantos
8/24/18, 12:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Här har du lite iaf. Har flera på andra raser oxå. Så hojta om du vill ha fler :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

CamillaS
8/24/18, 12:54 PM
#4

#3 Tackar då får jag nånting att börja med. :D

Niiinah92
8/25/18, 2:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#5

Lite bilder på både katt och chilla :)

CamillaS
8/25/18, 4:28 PM
#6

#5 Tack så mycket, vilka fina bilder! 😍
Håller på att bli tokig på en skiss jag håller på med just nu #3 hund. Men aja jag får snart visa den endå även fast jag inte är nöjd 😃

Annons:
CamillaS
8/25/18, 6:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tja inte perfekt för fem öre, men en bra träning iaf. Försöker att inte fastna för länge med varje bild. Fick inte riktgt till uttrycket som jag ville men, men bara att öva, öva och öva. :)

CayKantos
8/25/18, 9:02 PM
#8

#7 skitbra mes tanke på det kommer från passan ju! Ska nog bli riktigt bra! Du verkar ju verkligen jobba hårt och lva mycket 😄

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

CamillaS
8/26/18, 11:20 AM
#9

#8 Tack! Ja det är ju inte riktigt samma sak att måla på en padda som på papper även om jag använder paddan med apple pencil. Känslan att måla på glas är så annorlunda och ibland känns det svårt att få strecken där man vill ha dom. Sedan är ju olika bilder svårare att måla en andra också såklart. Men som du sa så försöker jag öva och göra så gott jag kan. 🙂

Nu har jag börjat med #5s chinchilla 😃

Denna kommentar har tagits bort.
CamillaS
8/27/18, 9:10 PM
#11

Typiskt ser ju nu att jag glömde ett av dom viktigaste sakerna, morrhåren!🤪
Ska genast fixa det.😃

Denna kommentar har tagits bort.
CayKantos
8/28/18, 12:43 PM
#13

Supersööööööt😍😍😍

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Niiinah92
8/28/18, 4:43 PM
#14

#12 Camilla han blev jättefin! Den är ljuvlig ❤️ Min lilla pälskling som fick somna in i våras 💔

Tant Grön
8/29/18, 2:03 PM
#15

Så fin den blev, du är jätteduktig. Om du lade till dom vita håren i öronen, så skulle den vara perfekt. Fast det är ju inte nödvändigt.

CamillaS
8/30/18, 7:13 AM
#16

#13 Tack så mycket! : D #14 Tack snälla. Åh vad tråkigt att höra. Beklagar sorgen. :( Det är aldrig lätt att mista ett älskat djur, men dom finns med oss i våra hjärtan och i våra minnen. <3 #15 Tack så mycket! Rackarns, det glömde jag så klart också hmm ska nog sätta dit dom så får någon admin ta bort dom andra inläggen. ;)

CamillaS
8/30/18, 8:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Så där. Nu hoppas jag att jag inte glömt något mer. Och någon admin får gärna radera dom andra bilderna i tråden. ;)

[HundochKatt]
9/2/18, 10:07 PM
#18

#17 Fixat! Så fint det blev. Skulle aldrig kunna rita på paddan.

Upp till toppen
Annons: