Övrigt

Gillar du målarböcker för vuxna?

2019-05-21 20:10 #0 av: Herveaux

Baylee Jae testar och recenserar en bunt olika målarböcker gjorda av andra YouTubers. Roligt att få lite tips på böcker man inte direkt snubblar över på svenska marknaden annars. 

Jag är ingen tecknare själv, men jag har länge varit sugen på att testa SeaLemons Doodle Challenges och nu när det finns en hel årsbok att sätta tänderna i...
Hm, det kliar i fingrarna!Lipar

// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster, Guldhamster och Hundar
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2019-05-21 21:28 #1 av: Tarotstollan

Det här var lite ovanligare böcker. De jag har är de man hittar ute i de vanliga affärerna. Har köpt på mig massor men det är tyvärr inte ofta jag sitter och målar i dem. Det kan gå i perioder och oftast blir det inte mer än någon timma då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-05-29 16:20 #2 av: Zav

Färglägger sällan men har publicerat en målarbok xD

Anmäl
2019-05-29 18:12 #3 av: Herveaux

#2 Åhå, nu blir jag nyfiken! Vill du länka till den eller skicka PM?

// Harley
Sajtvärd Star Stable

Anmäl
2019-06-01 22:52 #4 av: Zav

#3 https://www.adlibris.com/se/bok/colourful-creatures-fantastic-creatures-9781537280578
Har för mig där är 15 bilder..på amazon kan man kika lite invändigt :)
Har lagt ut den så billigt som möjligt - får nog inte ens ett par ören när den säljs via Adlibris. Men det är kul att ha publicerat :)

Anmäl
2019-06-02 00:16 #5 av: Herveaux

#4 Wow, den där måste jag köpa! Kär
Finns den att köpa på annat håll så du kan få iaf lite mer betalt för ditt arbete?

// Harley
Sajtvärd Star Stable

Anmäl
2019-06-02 13:02 #6 av: Zav

Bäst betalt får jag från min createrspace, men frakten blir högre än vad jag tjänar ändå. Köp från adlibris om du vill ha den, tycker bara det är kul att den blir använd ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.