Annons:
Etikettteckna-djur
Läst 767 ggr
CamillaS
7/6/19, 1:19 PM

Jag vill rita lite djur digitalt

Halloj alla!
Jag blev sugen på att rita lite djur. Spelar ingen roll vad för djur, bara roligt med lite variation.
jag kommer att rita från bara en snabb skiss till mer seriös stil beroende på vad jag känner för med fotot jag ritar av.
Jag ritar bilderna digitalt på min Ipad med en apple penna. Jag kommer även ta mig friheten att själv välja vilket foto jag vill måla.

Det är ett stort plus om bilderna ni laddar upp är så stora som möjligt då jag vill kunna se detaljerna i bilden när jag zoomar in i den. Är bilden liten och jag zoomar i den kommer jag bara att få fram massa små rutor (pixlar) där jag inte kommer kunna se några detaljer alls. :)

Du måste ha fotat bilden själv eller ha tillstånd från den som fotat bilden att få använda den till detta ändamål.

Jag vill även säga att jag åker till Polen i morgon, så jag får se hur mycket jag hinner rita. Men jag kan alltid rita på flyget och hotellet om jag känner för det. 😉

Så får jag se lite söta djur bilder som vill bli avmålade? 🙂❤️

Annons:
Findus70
7/6/19, 1:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min lilla hamster Findus skulle gärna vilja bli avritad! :) Kan skicka en bättre bild om denna är för dålig :) Du får gärna skicka bild privat/öppet senare hur det blev (ifall att du vill rita honom)😍

CamillaS
7/6/19, 2:05 PM
#2

#1 Har du bättre bild så är det uppskattat. Annars kan jag prova med denna.

Vickiw
7/6/19, 2:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Du får gärna rita av min hund som tyvärr fick somna in för 3 år sen :)

CamillaS
7/6/19, 3:59 PM
#4

#3 kul med fler bilder. Du har ingen där man ser ögonen bättre?

Vickiw
7/6/19, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Är denna bättre?

CamillaS
7/6/19, 5:48 PM
#6

#1 Du behöver inte leta upp en ny bild. Håller på med den första du postade. #2 Egentligen inte då jag inte ser några ögon på denna heller. Men det är lugnt man kan alltid prova endå. Men det hade blivit ett finare resultat med ögonen synliga. :)

Annons:
CamillaS
7/6/19, 6:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Så där. Här har vi hamstern. Blev lite uttråkad av bakgrunden så gjorde den ganska enkel. Den tog tillräckligt med tid endå. :)

Findus70
7/6/19, 8:48 PM
#8

OMG VAD FIN!❤️❤️😍😍😍 SHIT VAD DUKTIG DU ÄR!😍😍

ShegoFan12
7/6/19, 10:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Du får jättegärna rita av min katt

Findus70
7/7/19, 9:44 AM
#10

#9 Shit vad fin katt!😍😍 Får jag spara bilden till kamerarullen?🙈😻 (Tycker att den är så sjukt söt😻😻😻)

ShegoFan12
7/7/19, 11:12 AM
#11

#10 det ska nog gå bra :)

CamillaS
7/10/19, 10:21 PM
#12

Halloj alla, jag vill bara säga att jag inte glömt bort den här tråden, men vi har varit så upptagna varje dag och kommit hem sent till hotellet så det har inte funnits någon tid till att rita. På planet hit hade jag tänkt rita, men kom ju på då att jag inte hade laddat hem bilderna till paddan och hade inte tillgång till internet så tja det blev ingen bild då. I morgon flyger vi hem och nu har jag bilderna på paddan så denna gång ska jag försöka måla lite på planet. Det är visserligen ingen lång flygning, den tar bara c:a en och en halv timme men lite hinner jag säkert. :) 8# Den blev inte riktigt som jag tänkt mig men tackar endå. :) #9 Men åh så fin! Den ska jag absolut ge mig på. :)

Zav
7/11/19, 10:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Om du känner för det så finns ju denna på Dunet :)

Annons:
CamillaS
7/12/19, 11:58 AM
#14

#13 Tack så mycket, jättegullig kanin. 🙂

CamillaS
7/12/19, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Här är lilla kissen. Började skissa på planet och har nu gjort klart den hemma. :)

CamillaS
7/12/19, 9:20 PM
#16

Är det ok för er att jag visar teckningarna på t.ex Instagram? Jag refererar gärna till er som fotograf om ni skriver ert namn vem som tagit bilden. :)

Findus70
7/12/19, 10:02 PM
#17

#16 För mig är det okej! :D Jag heter @kb_kepphastar på insta ifall att du skulle vilja tagga mig :)

CamillaS
7/13/19, 2:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

#17 Va bra. :) Här har vi en söt valp. Bestämde mig för att ändra bakgrunden på den.

Vickiw
7/13/19, 3:09 PM
#19

Åh vad bra den blev :D

Vickiw
7/13/19, 3:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#20

Om du vill ha nått mer att måla :)

Annons:
CamillaS
7/14/19, 12:20 PM
#21

#19 Tack så mycket!
Får se vad jag orkar med. :)

Bianca Songcastle
12/22/20, 7:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Vet inte om denna tråd är aktiv med du får gärna rita av min lilla Sluggo🥰

Kan skicka en annan bild om det behövs💕

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Upp till toppen
Annons: