• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen Allmänt Kritik - Lätt Kritik - Medel Kritik - Hård Teckna# Människor Teckna# Djur Teckna# Landskap Teckna# Illustrationer Teckna# Stilleben Teckna# Abstrakt Teckna# Fantasy Teckna# Sci-Fi Teckna# Tecknat Tema Trådar Filmer & Animationer Min tråd Material och teknik Digitala Ritprogram StockBilder Tävlingar och Lekar Annonser Sajt info Övrigt
Hallå alla serietecknare!
86 svar

missmagicscabinet
2019-09-12
Är Polychromos bra?
5 svar

Sims4.sims4
2019-08-22
Nybörjare
2 svar

Wilola
2019-06-04
Gillar du målarböcker för vuxna?
7 svar

Herveaux
2019-06-02
Filmat mitt målande
2 svar

The_snow_falls
2019-04-22
Glad Påsk!
1 svar

MEML
2019-04-19
Hur paketerar och skickar ni?
5 svar

Yram_98
2019-02-16
Omotiverad tecknare
1 svar

Hurmelin
2019-01-20
Filmat mitt målande
0 svar

The_snow_falls
2018-10-12
Panpastel
4 svar

The_snow_falls
2018-05-28
Om du bara fick ha kvar ett material kvar,vilket?
5 svar

[[Lovemyselff]]
2018-04-11
Vad vill ni ha för artiklar på sajten?
0 svar

KatarinePierce
2018-01-13
Signera teckningar
1 svar

dermot
2018-01-12
Teckna..?
5 svar

Kattis.ie
2017-12-27
Vart köper ni era Pennor?
5 svar

KatarinePierce
2017-12-01

Nästa »

Off Topic

Brush and Pencil produkter

Brush and Pencil produkterna av Alyona Nickelsen (USA) har inte funnits på marknaden så länge. Ett nytt och inovativt sätt att använda färgpennor på som jag ska försöka beskriva i följande artikel. Läs mer »

Skrivregler

IFOKUS generella skrivregler Läs mer »

Det är skillnad på rita och måla

Visst har man någon gång hört "Jag målade ett träd"? Ibland menar personen ritade ett träd Läs mer »

Recension: Previous Next 1 2 Hahnemühle Bris

notice: Allt är mina egna åsikter och ingen marknadsförning Läs mer »

Tracing - spårning. Fusk eller inte?

En del tycker att det här med Tracing (spårning) när man tecknar är fusk och andra tycker att det är helt ok att göra det. Det finns alltså två läger då det gäller detta hjälpmedel och här ska jag skriva vad jag tycker om det och varför jag själv använder den metoden och samtidigt kommer jag visa hur jag gör i denna artikel. Läs mer »

Ormarna har vaknat

Ormarna har vaknat i naturen lite här och var och vad passar då bättre än att Odds teckning på en orm från sajtens ritlek/utmaning får pryda framsidan tills en ny bild väljs ut. Dock är den inte helt färdig enligt Odd själv, men man ser ju helt klart att det är en slingrande orm. Läs mer »

Övning ger resultat!

När man börjar teckna så är de flesta inte så bra på det. Inte heller när man provar ett nytt medium. Men skam den som ger sig, övning ger faktiskt resultat! Läs mer »

Hur man kan göra en bakgrund med Pan Pastel

Jag har fått många frågor på en internationell sajt jag är med på angående hur jag gjorde min bakgrund på Golden Retrievern. Så jag tänkte att det kunde vara ett tips även här. Läs mer »

Vita pennor och lite till

Vad finns det för alternativ när man tecknar med färgpennor då det gäller vitt och framförallt till "highlights" kommer denna artikel att handla om. Läs mer »

En orkidé!

En söt orkidé som är målad av Derrtag får pryda sajtens första sida för ett tag. Teckningen kommer från vår ritlek! Häng gärna på och var med i leken. Läs mer »

Vi tänder ett ljus

Vår nya ritlek här på sajten är igång och då och då väljer sajtvärden ut en bild som någon av deltagarna har tecknat eller målat för att visas här på framsidan. Läs gärna vidare. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Mina hamstarar slåss!!
  • Studie: funktionsmedicin ger bättre livskvalité
  • Kalljäsa hur funkar det?
  • Daglig Dharma 8 december, 2019
  • Grattis Finland!
  • Honor eller Hanar
  • Samlarmani
  • Byta örhängen
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen