Teckningar
Hej hej! :) Jag skulle vilja se hur andra ritar sina hästar och hundar :) så tänkte kan ni lägga upp era teckningar här så får jag titta på dom? :D
Senaste teckningen jag gjort. :) Man kan följa mig på Facebook :) https://www.facebook.com/JohannasKonst
Gu så fin! :)
Tack! Roligt att du gillar den. :)
Åh så fina 😍
#6 Tack så mycket! :'D <3
Åh så fint, Juicefine! :)
Kanske inte sådana hästar du tänker på? xD
( ville bara skämta lite ;) )
Asså herre jösses vad bra du är i blyerts och färgpennor! 😮
#17 gillar du mlp? :D (my little pony)
#21 Yes :3
Här är en häst jag gjorde för ett tag sedan (typ två år sen). Blyerts och kol på akvarellpapper :) Ber om ursäkt för att bilden är något suddig.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Gud så fina alla är! :)
en häst jag ritade för ett tag sen =) Har lite svårt att rita hästar, måste kolla på bilder och sånt för att kroppen på dem ska bli bra. Men jag kan rita hunddjur, kattdjur och råttdjur utantill. Vill gärna att kropparna ska vara så realistiska som möjligt, men jag brukar alltid teckna mer mimik på ansiktena och större ögon än på riktigt. Det ät liksom min stil, vill att de ska se personliga och utrycksfulla ut, som i t.ex Disney filmer.
Jag har ^^ gillar dock bara den första :3
#29 ok, jag tycker Weed också är bra, har nästan kollat mer på Weed, men tycker nog faktiskt Silver fang har bättre handling. Har du sett Balto eller Wolf's rain eller Alpha and Omega också? ^^
Jag har sett silver fang hela mitt liv, så weed var en stor besvikelse :/
ska läsa mangan och se om det förklarar bättre ^^
jag har sett alla utom wolfs rain, balto tycker jag första filmen är bäst.
men vi ska nog akta oss att vara för mycket offtopic här :3
a, vi kan ju alltid PMa om de serier/filmer vi gillar istället =)
Gud så vackra teckningar 😍
Många fina teckningar!! :D 10# hunden och hesten som springer ikapp gillar jag starkt!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW