(E) Ritar av era djur!
Jag vet att några andra redan här har gjort likadana trådar och vill inte härma någon, men har så sjukt tråkigt och dessutom är det ju bra träning. Så ni får gärna lägga in bilder här på era djur så ritar jag av dom! :D
Alla djur går bra! Dock suger jag på att rita reptiler, men övning ger färdighet. :D
#1 Åh va söt! Börjar nu på direkten! :)
#1 Din är klar! :D
#3-4 Håller på med en av dina bilder nu! 
Ooh, får man se den någonstans? Vore jätteroligt! :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#6 Ska lägga upp den här snart! :D
Ååh, den blev ju jättesöt! :D Tack så mycket, hoppas hon var rolig att rita!
Bara att hojta så kan jag lägga upp fler bilder ;)
Mvh,
#10 Tack! Ja, hon var rolig, och lite svår att rita! Du får lägga in hur många bilder du vill, får bara se när jag hinner göra dom. Just nu har jag ju jullov, så hinner rita väldigt mycket då! 
Haha, då kommer det en till. :) Och det är bara att rita när/om du har tid, är bara roligt att se när det är klart. :D
Mvh,
#12 Din är klar! :)
#13 Ska börja på den nu! :)
#9 Gud vad snyggt du fått till ögat! 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Skriver här så att jag kommer ihåg vad tråden heter så jag kan lägga över bilden när jag går in på min dator ;)
http://bunnyjump.blogg.se
#18 :D
Tror jag börjar på Merry först, är oftas snabbare på att rita av mindre djur .. :D Bara så ni vet så har jag börjat skolan igen och ritar bara lite då o då, därför kan det gå lite segt ibland! :)
Här är Nova, igen .. :) Gjorde den med promarkerpennor (samma som #9) den här gången, tycker det blir mycket bättre då. Vet inte varför jag gjorde den första med vanliga färgpennor! ^^
Oh, så fin hon blev! Tyckte den var jättefin den med vanliga färgpennor också! :D
Mvh,
#31 Hihi, tack så mycket! 
#29 Nä gud vad söt han blev :D
#33 Tack så mycket! :D
Fullkomligt älskar din stil!
Nu har du ju redan ett gäng med bilder men får du tid över och känner dig sugen att ge dig på ett marsvin som lipar så får du en bild här.
Har starka misstankar om att du kommer få till det väldigt sött ;)
Skulle du sen tycka det var kul har jag fler bilder på gäspande, lipande, leende, skinny osv marsvin samt en hund med ett väldigt vackert leende..hmmpf :)
41# Åh, vad gullig! :)
#42 Tack! :)
Och sist ett marsvin, #40! 🙂 Var bara tvungen att göra den, älskar marsvin och deras små söta tungor! 😛
Jag försöker göra alla bilder men en del är väldigt svåra att rita så det kan ta lång tid, bara så ni inte tror att jag hoppar över en del bilder eller så! Jag säger i såna fall till om jag absolut inte klarar av att rita bilden!
#48 AHAHAHAHAHAH omg vad söt ^^
Hehe vart tog min bild (#13) vägen? :)
#50 Haha😉
#51 Den var rätt svår men jag håller på med den! 🙂
Du ritar väldigt fint!
Det blir verkligen sjukt bra!🙂
#55 och #56 Tack så mycket! :)
#53 va fin den blev! :D
#58 Va kul att du tycker det! :D
#49 Ååh det blev ju super bra! Älska verkligen din stil!
#60 Va kul och tack så mycket! 😃
Universums snyggaste hund (det är tur att han är det, då han inte direkt är någon mensamedlem).
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
63# Har du ritat av Saga änn? :)
Jättefina bilder föresten!
#70 Nästan, behöver bara färglägga den 🙂
Tackar! 😃
Kan du det?<3<3<3
#74 Självklart, men det är många bilder och jag har andra saker att göra så det kan ta ett tag innan jag är klar med just din bild. 🙂
#76 Nej, men ska göra det så fort som möjligt. 🙂
Gud vad duktig du är! Älskar ditt sätt att rita på!
//Flöffo
#79 Tack så jättemycket! 🙂
-----
Nu är det stop, och inga fler bilder får skickas in!
Det beror på eftersom att det redan är väldigt många bilder som jag inte har hunnit rita av än. Dessutom har jag inte riktigt tid eller lust längre.
Alla bilder som redan är inskickade kommer jag såklart rita av! 🙂
Och om ni undrar varför jag inte har lagt upp några teckningar på länge så beror det på att mina färgpennor är slut och att jag inte har några passande promarkers. 😛
Åh verkligen fin!!! :D Tack! Du är verkligen duktig!
Gud så fint du ritar! Hoppas du får lusten tillbaka, då ska jag skicka in en bild på min hamster när han äter bebisspenat :P

#82 Åh va kul och tackar! 😃😃
#83 Åh va glad jag blir, tack! 😃 Förhoppningsvis så får jag de, alltid kul att rita små hamstrar! 🙂
#84 Åh vad kul! Älskar verkligen sättet du ritar på!

Åh vilket underbart ritesätt du har!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Säg till sen om du vill träna på åsna, hästar eller kossor. Har tonvis med bilder liggandes. ^^ Eller en örn kanske. 😉
#85 😃
#86 - #87 Tack så jättemycket! 😃 Åh okej, det ska jag göra i sånna fall! Har faktiskt aldrig ritat en åsna … 🤐
Hon är ganska fluffig än, hon bör fälla till sommarpäls snart och då blir hon nog mycket lättare att rita. :) Ska ta bilder då för att jämföra :)
Skulle du kunna rita av # 078? :)
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
#89 Hihi va gulligt! 😃
#90 Jag gör det sen när jag är klar med några bilder innan, har ett helt gäng med katter på gång. 👍
#54 Har du en någon bättre bild? Det var en riktigt svår vinkel att rita från … 🤔

Följer tråden! 😃
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Va fina alla bilder blir. Du tecknar av dem så sött! :D
Du får gärna rita cayenne om du hinner :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#92 😃
#93 Tack så mycket! 😃
#95 Hyfsat 😛
--
Men nu är det verkligen STOPP.
Jag kommer rita av alla bilder som har kommit in innan mitt förra "stopp-inlägg" och #94, #95, men bilder som kommer efter detta inlägg kommer jag inte rita.
Det är av samma anledning som i #80 och jag känner att jag redan har tillräckligt med bilder att rita av. Dessutom ritar jag oftast av bilderna härifrån när jag inte har några andra idéer eller har tråkigt, därför går det lite extra segt.
Hoppas ni förstår!
Säg till sen då du har tid över om du vill rita en åsna eller kossa eller kalv som sagt :) Du kan PMa eller så :)
#97 Det gör jag såklart då. 🙂
Ritar du bara av djur eller skulle du kunna rita av ryttare på häst också?

#100 Jag ritar bara djur, tycker inte alls om att rita människor. 😛 Men jag tar ej emot bilder längre eftersom jag inte har så stor lust och då det går väldigt segt med dom bilder jag redan har. 🤐
Älskar verkligen stuket på dina bilder, fler borde rita/måla som du! :D
#102 Åh tack så mycket! 😃