du ritar jätte bra! men hästens framben ser lite konstiga ut?:) det som för hästen är det högra såg kort ut:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Jättefina!
Hästens hals är lite för kort och håller med om att högra benet borde vara lite längre. Annars har jag inget att kommentera :)
Vargens ena öga är lite högre än det andra, men det är bara en liten sak ;)
Glada hälsningar från lilla mig! 
Okej tack :) Någon annan som har nåt att säga? :D
Ingen som kommenterat katten så det gör vel jag då. ^^
För att få till rätt proportioner så borde du kolla lite mer på hur katter ser ut.
På din teckning tycker jag kattens ögon är fina och du har fått in ett fint blänk i dom i form av ett fönster som speglar sig i ögonen. Men om du sen tittar på nospartiet, så är det väldigt litet jämfört med kattens övriga delar. Om du skulle göra nosryggen kortare och munnen och kinderna bredare och lite större så skulle det se bättre ut. :)
#7 tack :) men jag försökte inte rita, liksom, verklighetstroget :P utan i min egen stil liksom ^^"
#8 Aha, Ok. ja då är det bara att köra på. ;)
Katten tycker jag har en Tim Burton känsla över sig. :D Rätt cool. Du borde göra klart den.
Hästen var helt ur proportion. Väldigt ihoptryckt. Kroppsdelarna ser inte ut att passa ihop med varandra alls. #10 tyckte ja visade en ok lösning på problemet. Finns även bilder under stockbilder på hästar att titta på.
Vargen var jätte fin! Dock vore den bättre utan den grå bakgrunden eller en som är ännu mörkare. Just nu kladdas den in i det gråa för mycket.
Draken var jätte bra! Men molnen kanske skulle kunnat vara lite mer avancerade. Den står lite lite felvänd på stenen också. Jag skulle gjort mera såhär: