Daenerys Targaryen; Pågående teckning
Ser ju jätte bra ut! 😃
Älskar håret och hud toningen. De ända jag ser är att halsmuskeln är lite för ljus. All skuggning ser jätte fin ut men den framhävs lite för mycket. Jag är även lite förundrad över den mörka skuggan nedanför örat ut mot kinden, ser inte vad som skulle framkalla den.
Utöver det ser den helt fantastiskt ut!
Väldigt avundsjuk på dina skills. Jag kan inte alls med människor. Tycker du har fått till håret och det rosa i huden sjukt bra :)
En sak som kan vara värd att tänka på är vart ögonen tittar… hon är lite på gränsen till korsögd (vet inte om det kanske ser annolunda ut IRL). Annars tycker jag det ser väldigt bra ut :) Vad använder du för pennor/kritor?
#1 Jag har problem med dendär halsmuskeln :( kisar man med ögonen går den att missta för en del av håret
Jag tror att det är örat som ger skuggan, men den är nog lite väl mörk i min teckning >_<
#2 Haha tack ska du ha :D Det med ögonen såg jag inte ens, men du har rätt. Lite mer ögonvita bör göra saken biff!
Faber-Castells Polychromos. De är mina "on-the-go" pennor :) perfekt att ha med på sommarjobbet ;) jag har lovat mig själv 150 st prismacolors om jag ritar flitigt med dessa