Teckning iFokus

Teckning

Etikett: annonser
Läst 1451 ggr
Zakaraa
0

Sökes: någon som vill teckna tryck.

Då min älskade råtta gick bort 12/4 så vill jag hedra hennes minne eftersom hon var min käraste familjemedlem.
Jag har ett foto på hennes tass underifrån så alla detaljer osv syns och undrar om det är möjligt att rita ett tassavtryck från detta?

Jag vill tatuera hennes tassar i form av tassavtryck (dvs. som om jag doppat hennes tass i färg och tryckt på papper).

Jag skulle givetvis betala om någon skulle ta sig ann detta uppdrag och då det är viktigt för mig att bilden används som referens eftersom jag vill ha Visans tryck och inte något random.

Jag har ett krav som är extremt viktiga för mig:
Jag vill inte att trycket läggs ut online då det finns många som tyvärr snor sådant och jag vill inte att Visans tryck ska spridas och användas av andra!

Finns det någon här på teckning i fokus som känner sig manad och skulle vilja prova hör jättegärna av dig!

*jag visste inte exakt vart tråden skulle läggas så om det blir i fel kategori så kan någon mod. flytta den*

Tråden är drån 2013 och mest troligen inte längre aktuell. Söker trådstartaren fortfarande efter konstnärer, vänligen skapa ny tråd 🙂
//admin

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

• Redigerat 2022-05-26 13:03 av [Tismon]
[Yllhilda]
0

Om du är duktig på photoshop skulle du kunna göra det själv, så den blir exakt så som du skulle vilja.

Zakaraa
0

Jag är någelunda bra i PS men jag vet inte hur man skulle göra det, har dock gått i samma funderingar och funderar på att slänga ut samma frågan på "bildredigering ifokus" :) Tack

[Yllhilda]
0

Du använder magic tool och det som blir ojämt fixar du till sen.
Ja det var inte en dum idé. Fråga på bildredigering!

Zolah
0

Om du vill kan jag försöka göra nåt Zakaraa

Zakaraa
0

Zolah, gärna :) SKickar ett PM med en bild under dagen, sitter i skolan just nu :)

Zolah
0

Ok gör så ^^ sitter själv i skolan nu :3

VildaVittra
1

Om du ska tatuera den så är det lämpligare att tatueraren ritar bilden då det finns en del parametrar att ta hänsyn till på hud som man inte behöver göra på papper.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Zolah
0

Man ska nog se det mer som en guide för tatueraren, så det blir efter Zakaraas önskemål. kommer göra en större bild som sedan tatueraren får moderera efter vad hin kan och vad Zakaraa vill ha

Zakaraa
0

#7 det är precis som #8 skriver :)

[00emi07]
0

Vill gärna prova jag med (:

Zakaraa
0

#10 jag ska låta Zolah prova först, har en till tjej från England som ska göra en illustration så får se hur de går först! :)

[00emi07]
0

#11 ok

Lunde
0

jag vill också gärna prova om jag får???

Inlägget är låst för nya kommentarer