Teckning iFokus

Teckning

Etikettdigitala-ritprogram
Läst 5325 ggr
valorous.kid
0

hur KÖPER man paint tool SAI?

hej!

jag ska köpa mig fulla versionen av paint tool SAI för jag testade provversionen och tyckte om den ^^

men jag har inte riktigt fattat hur jag gör… och hur mycket det kostar? (runt 400 vad jag har förstått???) och när jag köpt licensen har jag den för all evighet, right? men nya versioner, får jag dom också?

och var köper jag den? länk tack? ^^"

jag är jättedålig på sånt här… blir allderles för krångligt för min lilla hjärna….. TT TT

Zolah
1

Det ska kosta runt $59.23 , vilket blir runt 408,53 kronor enligt Forex. ( Xe.com är bättre men den strular just nu för mig ) 

och det du ska klicka på är den första länken, och sedan följa instruktionerna.  KOm ihåg att se så det är OK med dina föräldrar om du är mindre årig, kommer troligen behöva ett VISA eller liknande.

valorous.kid
0

#2 tack så mycket för hjälpen! ^^ och såklart pratar jag med mamma och pappa ;) behöver ju deras kreditkort ;P har inget sånt än..

Zolah
0

Lika bra att säga det, alla vet ju inte hur det funkar :) 

vet att några har trott att man kan få hem en faktura tex

Lycka till iafl! SAI är jätte roligt och bra :) om du vill ha tips etc sedan så kan jag försöka hjälpa dig

valorous.kid
0

#4 tips e alltid bra! ;) men när man köpt licensen vad gör man då?

Zolah
0

troligen så kommer programmet att be dig om en kod efter 30 dagar ( det är gratis tiden, eftersåt slutar programmet funka som det ska ). 

Och när den ber dig om koden så skriver du in den på programmet och du kan använda det :)

kom ihåg bara att vara rädd om licensen, så du inte tappar koden. 

Sedan ska du inte behöva vänta i 30 dagar heller för att skriva in det, du ska kunna göra det innan dess också.

Sugar Mist
2

#6 Nepp, det kommer bara upp en liten ruta att man behöver köpa programmet, man kan rita och allt men inte spara. Jag är snål och printscreenar bilderna istället för att köpa programmet😇

-

Zolah
0

Kan bli svårt dock om du ska lära dig mer avancerade saker och behöver gå ifrån programmet :3

valorous.kid
0

jag har redan haft provversionen i 30 dagar och nu kommer det upp en ruta när man ska spara där det står typ att jag måste köpa licensen…. va gör jag då?

Zolah
0

Antingen stänger ner den eller ( om du har köpt licensen ) klickar vidare och troligen skriver in din kod där.