kritik(H)
ignorera det blåa i hörnen på #1… det ser hemskt ut… :Y
ingen?
Första bilden:
Jag saknar mycket highlights, ljusa punkter. All ljus och skuggning känns väldigt slarvigt utritat. Det hade blivit bättre om du kanske hade smetat det samman bättre. Kedjorna hade kunnat varit mycket mer detaljerade. Dem kunde ha haft en mer enig ljuskälla, känns väldigt utkastat hur som helst just nu. Dem är heller inte så spända, karaktären känns inte inte så traumatiserad av att vara fastkedjad. Är mer som att den skulle kunna stå och sjunga en sorgsen sång över sin situation. Om du förstår vad jag menar. Om det var meningen har du lyckats.🙂
Masken tyckte jag var bra. Jag gillar att det var helt mörkt under ögonen, färgläggningen och ljuspunkterna du la till. Det skarpa röda linjerna är jätte trevlig touch. Hade kunnat ha lite mer highlight. Jag gillade faktiskt det röda trådarna som hänger från taket, utan dem hade det varit väldigt tomt. 🙂
Andra bilden:
Färgläggningen känns väldigt snabb och slarvig ut. Men tycker du fick till ljuset på skallen bra. Jag hader gärna sett en mer noggrann färgläggning då jag vet att utlinjerna var jättebra! :D
tack så mycket Choiicho! :D ja jag vart ganska stressad när jag ritade kedjorna och bakgrunden på bild två :) ja jag kan smudga ut det mer på bild ett, fixar det och visar senare idag?