Lilyz bildtråd
Oj oj vad jag samlat mod för att göra en egen bildtråd, men eftersom jag tycker det är så roligt med andras trådar så borde även jag dela med mig av mina bilder :)
Lite info:
Jag är 24 år och har ritat i hela min uppväxt. För ca 5 år sedan tappade jag helt inspirationen och tyvärr slutade jag då helt med mitt ritande/tecknande.. Jag har alltid haft väldigt höga krav på mig själv och eftersom jag så sällan levde upp till dom så beslutade jag helt enkelt att ge upp.
På senare tid har jag dock känt att jag måste få göra utlopp för min kreativitet och har provat lite olika tekniker för att komma igång med tecknandet igen. Inget har riktigt fungerat… Tills nu!
Jag har fått upp ögonen för digitalt tecknande och för några veckor sedan beställde jag hem en Ritplatta! Jag känner att det nog är det bästa köpet jag gjort på länge och äntligen tycker jag att tecknandet är roligt igen!
Och eftersom jag är nybörjare på detta så är det också okej att jag inte är bäst :)
Mitt självförtroende är inte på topp men ni får gärna komma med lätt kritik då jag verkligen vill satsa på att bli bättre nu :) Såhär i början handlar det mest om att lära sig ritplattan och programmet jag använder samt att hitta min egen stil.
Jag ritar mest fantasy för att det är roligt och inspirerande att själv bestämma hur bilderna ska se ut.
Först ut är min alldeles första bild ritad med Ritplatta :D
Gud va duktigt du är på att använda färger, tycker jag! 😃
Bilderna blir så mjuka, lugna och fina. Jag gillar även dina linjer. Just att dem har varierad tjocklek.
#5 Men oj, tack! Att färglägga mina bilder är nytt för mig, och väldigt roligt!
Det är så härligt att ha inspiration igen :)
Jättefina bilder! 😍 Känns som man blir lugn av dem på något sätt. Vad använder du för Ritprogram och Ritplatta?
Glada hälsningar från lilla mig! 
#7 Åh men tack! ❤️
Jag har en Wacom pen and touch small som jag äääälskar och jag ritar i ArtRage 4 :)