Lilla ledarskapet - konststilar
Hej alla tecknare :)
Ni kanske har läst mitt tidigare inlägg där jag sökte ideer till mitt lilla ledarskaps projekt där jag ska leda/lära min klass något de kan ha användning av i sin framtid. Tanken är att alla sedan kommer jobba med barn och ungdomar, men även vuxna och pensionärer. Jag ska alltså ge dem nya insikter. Jag hadde först tänkt att de skulle få prova på att rida men insåg att det blev ingen större utmaning då jag lärt barn, ungdomar och vuxna att rida i över 5 år. Så… jag ska ha ett tillfälle (ca en dag) där jag ska låta klassen få prova på olika sätt att teckna. Detta kan vara allt från att måla specifika saker med olika slags blyerts till att prova på grafitti med sprayburk.
Nu har jag bara en fråga till alla er här:
Vad finns det för olika sätt att måla på?
så jag inte missar något.
Om någon dessutom är riktigt duktig på att måla via datorn eller med olja t ex och känner att ni hade velat komma till Ljungskile och visa detta, hör jättegärna av dig till mig då. Kan även vara lite reklam för er själv genom att samtliga i klassen säkert gärna lägger ut ditt/er namn i en länk till din hemsida från vår blogg. Denna blogg kommer efter dessa två åren innehålla allt vi utfört under våra två år, ungefär som ett cv :)
Tråden är från 2013 och mest troligen inte aktuell. För att den inte ska puttas upp i onödan så låses den. Håller trådstartaren fortfarande på med detta projektet och detta fortfarande är aktuellt så får de gärna starta en ny tråd 🙂
//admin
- Redigerat 2022-05-26 12:39 av [Tismon]