blyerts, stompf?
Vart kan man köpa H och B blyertspennor och stompf? Har börjat försöka måla porträtt med vanlig HB och de går väl sådär, så skulle vilja testa med "porträtt blyerts" ^^ (Vet inte om jag satte tråden i rätt kategori)
Panduro har stompfar, tror även de blyertspennorna du sökte också. 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Har tittat på panduro men har inte hittat stompf, vet inte om jag hittat rätt penna heller. Har hittat en som jag tror är blyerts där dom har massa promarkers och de, fast de står inget på den så vet inte x) har sökt på hemsidan också och hittade inget, men får. väl söka igen ifall de blev nått fel ^^
Biltema har ett skiss-set som innehåller kol och stomps, även gafit tror jag.. annars tror jag att en del bokaffärer fortfarande har lite pennor osv. Har för mig att jag sett hos några Bokia iaf.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Här är en länk till pappersstompfarna som finns på Panduro:
Jag själv använder de stompfarna från Panduro och jag tycker de fungerar bra. 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Jag brukar gå till Panduro jag med när jag ska ha nytt teckningsmaterial, tycker de har rätt bra utbud, eller så brukar det finnas på Clas Ohlsson!
#4 tack för länken! :D
#5 ska titta på clas ohlsson nästa gång jag är i stan :)
På RUSTA brukar man också hitta blyertsset och stompfar. :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
In-ex färg älskar jag. Där finns det massor av kul och det komemr snabbt när man beställt :D
Tack #7 och #8! Ska titta där :)
Hoppas jag har pengar sen bara, har köpt massa promarker pennor att måla med x)
Tittade på Clas Ohlsson idag och hittade blyerts! :D På torsdag är de rea i hela centrum i alla affärer och de så ska köpa då :)