(S) Adoptables!
hej! igår kände jag helt spontant för att färglägga, så jag ritade ett lineart och kopierade några gånger så nu färglägger jag dom och säljer designen för 10 deviantart points! :3 dom är snart klara så jag laddar upp dom här, på DA och på mitt Instagram luckydragonriderkin(heter det på DA också). :D men här är i alla fall en jag har gjort, fast den här är gjord för hand! till salu, fast jag har KANSKE en köpare… :} men skriv gärna här eller skicka ett PM om ni är interesserade! 😛 efter att ni har köpt den är designen HELT eran och ni får såklart ändra den hur mycket ni vill!
Tråden är från 2013 och antagligen inte längre aktuell, därför låses tråden. Vill trådstartaren fortfarande sälja konst välkomnas start av ny tråd 🙂
//admin
- Redigerat 2022-05-26 12:31 av [Tismon]
Åh va söt! :D
#1 taaaaack! :DDD
här är fler adoptables som är till salu! :D en sån här kostar 15 points, lite dyrare eftersom dom är gjorda digitalt och det tar längre tid och är lite svårare! jag vill också informera er om att man kan även välja en design, skicka ett PM till mig här på iFokus eller på DA. skriv hur du vill att h*n ska se ut, vilket djur, vilka färger, vilket sorts djur, vad du vill! hur mycket detaljer spm helst! sen gör jag den åt dig och du får designen! en sån här kostar 30 points 😁
Åh, så söta! 😍
#4 åhh… tack! :}
borde väl vara på annonser om du ska sälja dem?
#6 oops, ja det borde dom #* *# nån som kan ändra det?
Fixat ;)
#8 tack! :D