Kritik (medel) :)
Har inte varit så aktiv här då jag inte känt för att rita så mycket.
Men nu när jag fyllde år så fick jag några Promarkers och nu kan jag inte sluta tänka på allt roligt jag ska rita med dem 🙂
Ritar mest djur då jag tycker människor är för komplicerade och mina landskap ser ut som en 5 årings kladdregnbåge 😕
Har nu gjort en kronhjort och vill gärna ha kritik så jag kan göra den bättre nästa gång eller kanske var det något bra jag gjorde som jag bör fortsätta med ? 👍
Ville göra den den ganska "formlig" men ändå enkel.
Hade inte så många olika naturliga färger men gjorde dem i lite lätt olika nyanser så den inte skulle se så platt ut.
Är inte tänkt att se super realistisk ut utan bara nog så man ser att det är en hjort.
Blev ändå rätt nöjd med slutresultatet 🙂
Jag tycker verkligen den är jättefin, så jag själv kommer inte på något du skulle kunna bättra. För jag gillar hur den ser ut med prickarna och jag gillar hur du ritat den. 🙂
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
jättefin! jag gillar alla tydliga konturer.. den ser så ren o fin ut.. det ända jag kan komma på är skuggning, däremot så tror jag att det skulle kunna förstöra hela känslan över bilden. Så jaa jag skulle nog inte kunna komma på något som skulle förbättra bilden. den är vell helt enkelt perfekt!
Gud vad bra jag stavar…
# 1 Tack så mycket !🙂
#2 Tusen tack ! 🙂
Tänkte på att skugga den lite men tänkte sedan att den kanske skulle se kladdig och mörk ut fast jag ville ha den ljus och skarp (i färg och linjer).🤔
Så använde mig av prickarna så man såg vart det var lite mer som skugga 😉
Ja jag tycker att den är mycket bättre såhär än om du hade kladdat på med en massa skugga!😉
Gud vad bra jag stavar…
riktigt snygg!!!! :O det enda jag kan tänka på är glansen på nosen, det DAME nog varit snyggare om den inte var kantig :/ svårt att förklara… att du liksom gör spetsar i kanterna och rundar av där nere. fast annars jättebra! :D
#6 japp!! :D snyggt!
Smart med prickar som lite skuggning! Snyggt
Åh, älskar den! 😃
#6 åh, känns bra att jag fattade det (känner mig proffsig )🙂Tack!
#8 Tack ! Kände mig lite smart själv där faktiskt ;P
#9 Nämen tack så mycket 😊
(för er som inte vet så har jag bytt från sara&skrållan till den här då jag tyckte att mitt namn inte passade då min hamster skrållan dog och jag har skaffat en ny )