Monster month
Hej alla,
Inte så aktiv här inne, men kollar nu och då, och blir inspirerad.
Men nu ska jag och sambon göra en utmaning i oktober. Det är ju som alla vet Halloweenmånaden, och det är ju väldigt poppis i Usa. Så jag provade i fjol, men det rann ut i sanden, så i år provar jag igen.
Jag och sambon ska göra en Monster Month. Vad är då det? Jo, att man varje dag ritar ett monster. Stort eller litet är ju upp till var och en, men det är ju roligt.
Jag tror jag ska rita på papper, medan sambon ritar på datorn. Så alla som vill får ju också göra det. Lägg gärna upp era monster med, så ska jag också göra det! :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Åh va kul! Jag ska försöka mig på denna.:)
oo låter kul! får väl prova :P
hahaha oj, det är Oktober imorgon! XD
Detta vill jag följa :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Mitt första monster. Hade inte så mycket inspiration, då jag precis fattat nada av Matte 3 som jag läser just nu, så det fick bli ett mattemonster! xD Inte den vackraste, men dock ett monster! 😂
(ursäkta halvtaskig kvalitet, men fotade med kameran och la upp)
Mvh,
Sen ritade ju sambon också. Han körde på whiteboardtavlan, då det är lätt att ändra ifall det blir fel där. Men han fick till något litet fladdermusmonster. :)
(ursäkta halvtaskig kvalitet, men fotade med kameran och la upp)
Mvh,
jag ritade ett men det vart så fult att jag kastade det!!! XDD
#7 Hahah, det är ju det som är så bra med monster, dom får vara fula! xD
Kommer fler dagar med mer monster! ;)
Mvh,
Åh gillar mattemonstret! 42! 😃
Sambon fick göra om sitt monster idag, då det första inte var riktigt okej. :P Han fortsätter rita på whiteboard (har mycket att göra med skolan, så lägger inte ner jättemycket tid, men han är duktig att rita på datorn)
Mvh,
Mitt andra monster blev nog mer gulligt än monsteraktigt, men vad gör väl det? Monster i alla former! ;)
Mvh,
Så snygga monster! Måste nästan själv testa på att rita ett monster nån dag. 😃
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Kommer inga monster idag. Sambon har ritat ett, men jag har inte hunnit än, så lägger upp dom imorrn istället. :)
#16 Gört! Det är roligt! :D
Mvh,
tass!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Ursäkta min frånvaro. Här kommer sambons monster för dag 3.
Mvh,
Så, nu kommer det lite fler monster här. Både sambons och mina egna, som äntligen blivit färglagd. :D
Börjar med sambons monster för gårdagen.
Mvh,
Monstret för fjärde oktober. Var jättenöjd tills jag gjorde konturen på ena ögat. Men det är väl bara att öva. :)
Mvh,
Och äntligen up-to-date, med dagens monster. :)
Mvh,
Fina monster, ska bli kul att få se fler! 😃
#28 Tack så mycket! :D Är ju roligt att rita dom, då man kan göra vad som helst egentligen.. Dock har inspirationen trytit några dagar nu, men kanske blir bättre imorrn. :)
Mvh,
Så härligt att ni gör detta. :D
Ledsen att det inte kommit fler monster…
Jag har tre st som jag ritat, men ej färglagt. Dock tryter inspirationen just nu. Ska försöka komma ikapp! Är dock nöjd att jag fixat 10 monster.
Sambon har varit lite duktigare, men jag som lägger upp har ju varit dålig med det. Lite fler bilder kommer imorrn. :)
Mvh,